۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۲

گوشی‌های سامسونگ وارد ارتش آمریکا شدند

ایتنا - دولت آمریکا با اعطای این مجوز اعلام کرد که کارمندان در شبکه‌های دفاعی طبقه‌بندی نشده می‌توانند محصولات شرکت سامسونگ را مورد استفاده قرار دهند.
گوشی‌های سامسونگ وارد ارتش آمریکا شدند


شرکت سامسونگ با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد ۵ دستگاه گوشی هوشمند آن توسط ارتش آمریکا مورد تایید قرار گرفته است تا توسط اعضای این مرکز به کار گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز،‌ مدتی قبل دستگاه‌های ساخت شرکت سامسونگ تاییدیه "آژانس سیستم‌ اطلاعاتی وزارت دفاع آمریکا"(DISA) را دریافت کرد تا بر اساس آن کارمندان دولتی این کشور بتوانند بر مبنای سیاست استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی شخصی در محل کار(BYOD) محصولات سامسونگ را مورد استفاده قرار دهند.

دولت آمریکا با اعطای این مجوز اعلام کرد که کارمندان در شبکه‌های دفاعی طبقه‌بندی نشده می‌توانند محصولات شرکت سامسونگ را مورد استفاده قرار دهند.

علاوه بر این، "لیست محصولات تایید شده"(APL) که توسط مرکز DISA منتشر می‌شود نیز انواع محصولات و دستگاه‌های الکترونیکی چندکاربردی را شامل می‌شود تا در ارتش،‌ آژانس‌های دولتی و سازمان‌های امنیتی و حساس آمریکا مورد استفاده قرار گیرد که در این لیست هم نام محصولات سامسونگ به چشم می‌خورد.


لازم به ذکر است که مراکز امنیت الکترونیکی دولت آمریکا با انجام بررسی‌های لازم اعلام کردند که سرویس سازمانی KNOX سامسونگ نیز از این پس می‌تواند روی دستگاه‌های کارمندان مورد استفاده قرار گیرد.

سامسونگ نیز توضیح داد که به صورت مداوم تلاش‌های فراوان انجام داده است تا مجوزهای امنیتی مربوط به دستگاه‌های الکترونیکی خود را از دولت آمریکا دریافت کند و با همین اتفاق هم‌اکنون ۵ گوشی هوشمند جدید آن در دولت این کشور راه یافته‌اند.
 
کد مطلب: 30790
نام شما
آدرس ايميل شما


sina
feedback
واقعیت این هست که سامسونگ تاییدیه توانایی جاسوسی سایبری بدون راه حل ساده برای کشف آن را از اداره امنیت ملی آمریکا گرفته و اجازه میدهد سیستم های اطلاعاتی از ارتشی ها جاسوسی کنند. در کره جنوبی و آمریکا به این توافق رسیده اند که محصولات سامسونگ با این خبر مشهور تر شود و آمریکا هم اجازه پیدا کرده از قدم به قدم پیشرفت های تکنولوژیک کره جنوبی مطلع باشد و بخشی از سود فروش سامسونگ که محصول این خبر هست! در جیب سران آمریکا می رود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام