کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برخلاف گمانه‌زنی‌ها

سونی برنامه‌ای برای فروش بخش تلویزیون خود ندارد

17 خرداد 1393 ساعت 14:11

ایتنا- بحران فروش تلویزیون‌های سونی موجب رواج شایعاتی درباره فروش این بخش شده بود ولی مسئولان این شرکت به‌صورت جدی این شایعات را تکذیب کردند.




بحران فروش تلویزیون‌های سونی موجب رواج شایعاتی درباره فروش این بخش شده بود ولی مسئولان این شرکت به‌صورت جدی این شایعات را تکذیب کردند.


به گزارش ایتنا از رایورز، فروش تلویزیون‌های سونی با پیش‌بینی‌های این شرکت درباره فروش احتمالی بسیار متفاوت بوده است و همین امر موجب گمانه‌زنی‌هایی درباره فروش این بخش شده بود ولی کاز هیرایی به‌عنوان رییس سونی معتقد است که احتمال فروش این بخش تقریباً برابر با صفر است.


هیرایی که دو سال پیش به‌عنوان رییس سونی برگزیده شد، پیش‌ازاین سمت به‌عنوان رییس بخش سرگرمی‌های سونی و یکی از بانیان کنسول نیرومند پلی‌استیشن شناخته می‌شد ولی هنوز نتوانسته است برای بحران گریبان گیر بخش تلویزیون‌های سونی فکری بکند.

 

البته هیرایی معتقد است که بحران این بخش ممکن است با شراکت شرکت دیگری به راه‌حل مناسب ختم گردد ولی درعین‌حال تصریح نمود که شرکتی که بخواهد با تلویزیون سونی قرارداد همکاری بنویسد، باید ازنظر نام و نشان در حد برابری با سونی باشد و همین امر نیز کمی یافتن شریک مناسب برای سونی را دشوار خواهد ساخت.
 


کد مطلب: 30747

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30747/سونی-برنامه-ای-فروش-بخش-تلویزیون-خود-ندارد

ايتنا
  https://www.itna.ir