۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸

مایکروسافت هم ساعت هوشمند خود را می سازد؛ البته برای همه سیستم عامل‌ها

ایتنا- مایکروسافت هم برای عقب نماندن از رقبایش و قافله ساعت‌های هوشمند، دست به کار شد!
مایکروسافت هم ساعت هوشمند خود را می سازد؛ البته برای همه سیستم عامل‌ها


کمپانی مایکروسافت هم مدتی است دست به کار شده و در حال ساخت ساعت هوشمند متعلق به خود است.


در گزارشی که فوربس منتشر کرده، آمده است تیم مهندسان واحد "ایکس باکس کینکت" روی پروژه ساعت هوشمند با برند مایکروسافت در حال کار هستند و مایکروسافت قرار است روی مدل مخصوصی از ساعت های هوشمند با برند مایکروسافت تمرکز کند.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، مایکروسافت جدیدترین کمپانی معروفی است که وارد دنیای فناوری های پوشیدنی می شود و قرار است حسگر فوق حرفه ای که روی سلامت شخصی تمرکز کرده، با آیفون و گوشی های اندرویدی و البته ویندوزی کار کند.

توسعه ساعتهای هوشمند توسط مایکروسافت در حالی منتشر می شود که رقبای بزرگ مانند اپل و سامسونگ مدتهاست در فناوری های پوشیدنی در حال رقابت با هم هستند.

ساعت هوشمند مایکروسافت قرار است در حالت پیشرفته روی ضربان قلب تمرکز کند و به صورت شبانه روزی گزارش به کاربر ارائه کند. عمر باطری این ساعت حدود دو روز خواهد بود و ممکن است از این منظر چیزی شبیه "گی یر فیت" سامسونگ باشد.

هنوز رسما در مورد ورود ساعت هوشمند مایکروسافت اظهار رسمی منتشر نشده اما گفته می شود باید تابستان امسال منتظر ورود آن باشیم.

جالب اینکه این ساعت مخصوص ویندوز نیست و با همه سیستم عامل ها کار خواهد کرد و این موضوع نشان می دهد استراتژی نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت در این زمینه متفاوت از تصمیمات گذشته است. مطابق آمار تا انتهای سال ۲۰۱۴ ویندوز فون ۳.۵ درصد بازار سیستم عاملهای همراه را خواهد داشت در حالی که این رقم برای اندروید ۸۰.۲ درصد و آی او اس اپل نیز ۱۴.۸ درصد خواهد بود.
کد مطلب: 30734
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام