۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۶

اولین رویداد لین استارتاپ ماشین ایران – تهران برگزار شد

ایتنا - تا پایان شب دوم رویداد تیم‌های شرکت کننده با شکست‌های مختلف مواجه گشته و پس از بازگشت به سالن برگزاری با راهنمایی مربیان رویداد به بررسی عوامل شکست ایده و رفع عیب و نواقص ایده خود پرداختند.


اولین رویداد لین استارتاپ ماشین ایران – تهران برگزار شد.
این رویداد با مدیریت آقای ناصر غانم زاده نماینده لین استارتاپ ماشین در ایران و با همکاری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و استارتاپ انجین برگزار گردید.


به گزارش ایتنا این رویداد که حمایت مالی آن را بانک آینده، شرکت توسعه فن‌افزار توسن، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش بر عهده داشتند روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ با معرفی برگزار کنندگان، حامیان مالی و پس از آن سخنرانی آندراش لوگار سخنران ویژه مراسم آغاز گردید.
اتفاقات روز افتتاحیه با ارائه ۱۸ ایده، انتخاب ۹ ایده با رای شرکت‌کنندگان و تشکیل تیم‌ها ادامه یافته و پس از برگزاری دو کارگاه آموزشی به پایان رسید.

در روز دوم رویداد نیز در ساعات مختلف جمعاً ۴ کارگاه آموزشی برگزار گردید که در فواصل زمانی میان این کارگاه ها شرکت کنندگان به منظور آشنایی با بازار واقعی و مصاحبه با مشتریان بالقوه با شعار نمادین Get Out Of The Building به خارج از ساختمان برگزاری هدایت شدند.
بدین ترتیب تا پایان شب دوم رویداد تیم‌های شرکت کننده با شکست‌های مختلف مواجه گشته و پس از بازگشت به سالن برگزاری با راهنمایی مربیان رویداد به بررسی عوامل شکست ایده و رفع عیب و نواقص ایده خود پرداختند.
روز دوم رویداد با سخنرانی خانم Grace Ng بنیانگذار Javelin.com همراه بود.
این اتفاق موجب تشدید هیجان فضای رویداد گردید و مورد استقبال تمامی شرکت کنندگان قرار گرفت.

روز جمعه برای تیم‌های شرکت کننده آخرین فرصت ارزیابی ایده و کسب درآمد از مدل اولیه ایده‌ها بود.

ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر مراسم اختتامیه با سخنرانی آقای دکتر نوشادی، مربی و مشاور استارتاپ‌های مالی در انگلستان و حضور مهمانان و داوران آغاز گردید.
پس از سخنرانی دکتر نوشادی، به هر کدام از تیم ها ۵ دقیقه فرصت برای ارائه و ۳ دقیقه فرصت برای پرسش و پاسخ داوران داده شد تا نتیجه ۴۸ ساعت فعالیت خود را برای حاضرین در مراسم تشریح کنند.

پس از ارائه همه تیم‌های شرکت کننده، داوران با بررسی و جمع‌بندی ایده‌ها به ارزیابی آنها پرداختند که در نهایت تیم سپاس(سامانه پایش سلامت) به عنوان تیم و ایده برتر معرفی گردید.

ایده‌های Q-pay و WeNote به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مراسم افتتاحیه رویداد با سخنرانی حامیان مالی، برگزارکنندگان و نیز گرفتن عکس دست جمعی به پایان رسید.
 
کد مطلب: 30646
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام