کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی بهترین ضدویروس‌ها در ماه آوریل

سايت خبری ايتنا , 31 ارديبهشت 1393 ساعت 10:50

ایتنا - عملکرد نرم‌افزارهای ضدبدافزار در جهان واقعی درحال حاضر وسیع‌ترین و پیچیده‌ترین نوع ارزیابی در دنیای حفاظت و امنیت سیستم‌های رایانه‌ای است که طی آن خطرات احتمالی استفاده روزمره کاربران از اینترنت و تهدیدهایی مثل وارد شدن به یک آدرس اینترنتی آلوده ، قرارگیری یا تزریق فایل‌های آلوده در سیستم، لینک شدن از یک آدرس مستقیم به یک بدافزار مخرب، جا دادن فایل‌های آلوده در بین ضمیمه ایمیل و... مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.




نتایج جدیدترین ارزیابی نرم‌افزارهای ضدویروس در پایگاه اینترنتی AV-Comparatives منتشر شد.
در این ارزیابی، قدرت برنامه‌های امنیتی برای "شناسایی بدافزارها در جهان واقعی" و در بازه زمانی مارس تا آوریل ۲۰۱۴ ، مورد آزمایش قرار گرفته است.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری ضدویروس پاندا در ایران، عملکرد نرم‌افزارهای ضدبدافزار در جهان واقعی درحال حاضر وسیع‌ترین و پیچیده‌ترین نوع ارزیابی در دنیای حفاظت و امنیت سیستم‌های رایانه‌ای است که طی آن خطرات احتمالی استفاده روزمره کاربران از اینترنت و تهدیدهایی مثل وارد شدن به یک آدرس اینترنتی آلوده ، قرارگیری یا تزریق فایل‌های آلوده در سیستم، لینک شدن از یک آدرس مستقیم به یک بدافزار مخرب، جا دادن فایل‌های آلوده در بین ضمیمه ایمیل و... مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بنا بر آخرین اطلاعات منتشر شده توسط AV-Comparatives در ماه جاری میلادی، در دو ارزیابی جداگانه تحت عنوان "قدرت شناسایی بدافزارها" و "تعداد خطاها در تشخیص بدافزار" که میان ۲۲ برنامه ضدویروس انجام گرفت، نرم‌افزارهای Panda Cloud Antivirus Free و BitDefender Internet Security ۲۰۱۴ موفق شدند تا با شناسایی صد در صد بدافزارها و حملات اینترنتی، رقبای خود را پشت سر بگذارند و به عنوان بهترین برنامه‌های ضدویروس در ماه آوریل دست پیدا کنند.
این در حالیست که در ارزیابی مربوط به "تعداد خطاها در شناسایی بدافزار" نیز ضدویروس پاندا موفق شد بدون ثبت اشتباه در ویروس‌یابی، عنوان کم‌اشتباه‌ترین ضدویروس را در تست‌های اخیر به دست آورد.

بر اساس این گزارش، محصولات شرکت آلمانی آویرا، شرکت اتریشی Emsisoft و نیز شرکت چینی Qihoo‌ به ترتیب مکان‌های بعدی بهترین نرم‌افزارهای ضدبدافزار را به خود اختصاص دادند.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر و مقایسه برنامه های ضدویروس به وب سایت www.av-comparatives.org‌ مراجعه فرمایید.
 


کد مطلب: 30629

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30629/معرفی-بهترین-ضدویروس-ها-ماه-آوریل

ايتنا
  https://www.itna.ir