۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷

گوگل: هر ماه ۱۰۰ میلیارد جست‌وجو داریم

ایتنا-لری پیج مدیر اجرایی گوگل اذعان کرد این شرکت هنوز با ارائه خدمات کامل جست‌وجو در فضای مجازی میلیون‌ها مایل فاصله دارد.
گوگل: هر ماه ۱۰۰ میلیارد جست‌وجو داریم




به نقل از زد دی نت، وی با ارسال نامه‌ای برای سهام داران این شرکت که معمولا به طور سالیانه در همین زمان انجام می‌شود، برخی از برنامه‌های خود برای سال‌های آتی را توضیح داده است.


به گزارش ایتنا از فارس، در بخشی از این نامه گوگل در ابتدای راه ارائه خدمات جستجو توصیف شده و از راه دراز پیش رو برای دستیابی به یک دید کامل سخن گفته شده است. به گفته وی زمانی خدمات جستجو به طور کامل ارائه خواهد شد که اطلاعات درست و مناسب در همان زمانی که کاربر به آن نیاز دارد و تقریبا بدون هیچ تلاشی از سوی وی در اختیارش قرار بگیرد.
به گفته وی مساله آن است که کسب فهم عمیق از اطلاعات درخواستی مشکل دشواری است که باید حل شود.

به گفته وی گوگل به حل این مشکل نزدیک‌تر شده و ارائه خدماتی مانند Google Now و +Google ارائه پاسخ‌های سریع و دقیق به کاربران با توجه به اطلاعات زمینه‌ای مربوط به آن‌ها را تسهیل می‌کند.

لری پیج به این نکته هم اشاره کرده که سیستم عامل آندروید در شش سال اخیر بر روی یک میلیارد گوشی و تبلت به کار گرفته شده و هر ماه از طریق این سایت ۱۰۰ میلیارد جستجو انجام می‌شود.

به گفته وی گوگل در آینده در حوزه‌های بهداشت و سلامت هم سرمایه‌گذاری کرده و تلاش می‌کند دسترسی به اینترنت را توسعه ببخشد. نسخه کامل این نامه به زبان انگلیسی اینجا در دسترس است.
کد مطلب: 30593
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
این خبر برای آگوست 2012 هست.الان منتشر کردین؟!!!؟

http://searchengineland.com/google-search-press-129925
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام