۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۷

ویندوزفون برای خاورمیانه رایگان شد

ایتنا - حتی شرکت‌های بی‌نام و نشان که شهرت چندانی در حوزه تولید تلفن همراه ندارند هم می‌توانند آخرین نسخه ویندوز فون را به صورت رایگان در اختیار بگیرند و محصولات کوچکتر از 9 اینچ را به آن مجهز کنند.
ویندوزفون برای خاورمیانه رایگان شد


شرکت مایکروسافت با به‌اجرا رساندن طرح جدید خود برای گسترش فعالیت‌ها در حوزه تلفن همراه اعلام کرد که از این پس سیستم عامل موبایلی ویندوزفون به صورت رایگان در اختیار موبایل‌سازان خاورمیانه قرار می‌گیرد.


به گزارش ایتنا، پس از مدت‌های طولانی انتظار مایکروسافت سرانجام استراتژی خود برای حضور در بازار موبایلی خاورمیانه را منتشر کرد و توضیح داد که همکاری‌های خود را با موبایل‌سازان منطقه افزایش می‌دهد و تمرکز بیشتری بر بازار می‌کند.

استراتژی جدید مایکروسافت به گونه‌ای تعریف شده است که به موجب آن سیستم عامل ویندوزفون ۸.۱ برای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی که نمایشگر آنها کوچک‌تر از ۹ اینچ است و در خاورمیانه تولید می‌شوند، به صورت رایگان عرضه می‌شود.

در این اقدام گفته شده است که حتی شرکت‌های بی‌نام و نشان که شهرت چندانی در حوزه تولید تلفن همراه ندارند هم می‌توانند آخرین نسخه ویندوزفون را به صورت رایگان در اختیار بگیرند و محصولات کوچک‌تر از ۹ اینچ را به آن مجهز کنند.

 
مایکروسافت همچنین توضیح داد که علاوه بر مورد یاد شده، تولیدکنندگان دستگاه‌های موبایلی در خاورمیانه می‌توانند به مدت یک سال مجموعه نرم‌افزاری Office 365 را نیز به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود بگذارند.

شرکت مایکروسافت با عرضه رایگان سیستم عامل ویندوز فون قصد دارد گام‌های بلندتری در بازار جهانی تلفن همراه بردارد و رقابت بیشتری را با اندروید و iOS انجام دهد.

غول نرم افزاری جهان بر این باور است که خاورمیانه یکی از قطب‌های اصلی تلفن همراه درجهان محسوب می‌شود و تمرکز روی آن می‌تواند مزایای فراوانی را به همراه داشته باشد.
  
کد مطلب: 30577
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
البته کشور عزیز و آباد و سرافراز و سربلند و شکوهمند و باعظمت ما ایران احتمالا از این چیزها استثناست.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام