۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۲

گوشی ویژه نوکیا برای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴

ایتنا - این گوشی هوشمند نسخه ویرایش شده از مدل Lumia 630 است که یک گیرنده شبکه‌های دیجیتالی تلویزیون را در خود جا داده است و می‌تواند برنامه‌های تمام شبکه‌های محلی را پخش کند.
گوشی ویژه نوکیا برای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴


با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل، شرکت نوکیا مدل ویژه‌ای از گوشی هوشمند خود را مخصوص این مسابقات عرضه کرد.


به گزارش ایتنا، نوکیا توضیح داد که این گوشی هوشمند ویژه فقط در کشور برزیل فروخته می‌شود و برای هواداران مسابقات فوتبال جام جهانی ساخته شده است.

این گوشی هوشمند نسخه ویرایش شده از مدل Lumia 630 است که یک گیرنده شبکه‌های دیجیتالی تلویزیون را در خود جا داده است و می‌تواند برنامه‌های تمام شبکه‌های محلی را پخش کند.

نوکیا می‌گوید که این گوشی هوشمند همه قابلیت‌های مورد نیاز علاقه‌مندان به مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل را در خود جا داده است و به همین خاطر مورد توجه آنها قرار می‌گیرد.



مدل ویرایش شده گوشی هوشمند Lumia 630 شبیه به نسخه اصلی است و همه امکانات آن را شامل می‌شود.

"استیون ایلاپ"(Stephen Elop) مدیرعامل شرکت نوکیا نیز ماه گذشته در جریان برگزاری کنفرانس Build 2014 این محصول را معرفی کرد.

گوشی ویژه نوکیا مخصوص هواداران فوتبال با که با همان نام شناخته می‌شود و به جز نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی، پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon را نیز در خود جا داده است.
 
کد مطلب: 30566
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام