۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳

آدیداس تصاویر اینستاگرام را روی کتانی‌ شما چاپ می‌کند

ایتنا - کاربران با این ابزار منحصر به‌فرد می‌توانند یک جفت کتانی Zxflux آدیداس را خریداری کنند و به راحتی هر تصویری که خواستند روی آن چاپ کنند.
آدیداس تصاویر اینستاگرام را روی کتانی‌ شما چاپ می‌کند


آگوست سال جاری میلادی مشترکان شبکه اجتماعی Instagram می‌توانند تصاویر شخصی که با دوستان خود به اشتراک گذاشتند را روی کتانی‌های شرکت آدیداس چاپ کنند.


به گزارش ایتنا، شرکت آدیداس از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی در جهان ابزار نوآورانه و جدیدی معرفی کرد که برای چاپ تصاویر به کار گرفته می‌شود و قرار است آگوست امسال نسخه سازگار آن متناسب با سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه شود.

کاربران با این ابزار منحصر به‌فرد می‌توانند یک جفت کتانی Zxflux آدیداس را خریداری کنند و به راحتی هر تصویری که خواستند روی آن چاپ کنند.

آدیداس در آگهی تبلیغاتی خود که در شبکه اجتماعی Instagram منتشر کرده است توضیح داد: «تمام تصاویر مورد علاقه خود را به راحتی روی یکی از کتانی‌های مدل ۲۰۱۴ چاپ کنید و چیزی را بپوشید که تاکنون تجربه آن را نداشتید.»


این خبر نخستین بار در پایگاه اینترنتی Fashionista به انتشار رسید که البته پس از آن شرکت آدیداس با انتشار بیانیه رسمی آن را منتشر کرد.

در حالت عادی هر جفت کتانی Zxfulx سونی به قیمت ۹۰ دلار فروخته می‌شود.
اما مرکز خبری Wire پیش‌بینی کرده است که با این اتفاق آدیداس هر جفت کتانی یاد شده را با چاپ تصاویر مورد علاقه کاربران به قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رساند.
 
کد مطلب: 30564
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگه فیلتر بشه اونوقت کمیته مصادیق کفش از پای مردم درمیاره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام