۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۱

نصب سیستم‌عامل iOS اپل روی گوشی‌ اندرویدی

ایتنا - نصب سیستم‌عامل iOS اپل روی گوشی هوشمند اندرویدی با هدف افزایش قابلیت‌های گوشی، افزایش توانمندی سیستم‌های مجازی و ارتقا سطح هماهنگی رایانه‌های شخصی و گوشی هوشمند صورت گرفته است.
نصب سیستم‌عامل iOS اپل روی گوشی‌ اندرویدی


گروهی از محققان آمریکایی موفق شدند سیستم عامل موبایلی iOS اپل را روی یک گوشی هوشمند اندرویدی نصب کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز، محققان برای آنکه بتوانند سیستم عامل کاملا مجزا را روی گوشی اندرویدی نصب کنند، روش معمولی مبنی بر استفاده از یک موتور مجازی و نصب سیستم عامل ثانوی روی سیستم عامل اولیه را به‌کار نگرفتند.

این محققان توضیح دادند که با روش خود می‌توانند برای نصب دو سیستم عامل موبایلی روی یکدیگر منابع کمتری را نسبت به روش مجازی‌سازی مورد استفاده قرار دهند تا گوشی هوشمند در نهایت بتوانند بدون بروز هر مشکل از تمام قابلیت‌های هر دو سیستم عامل استفاده کند.

لازم به ذکر است که اپل طی فعالیت خود در بازار جهانی تلفن همراه تاکنون مجوز استفاده از سیستم عامل خود روی هیچ دستگاه دیگری را صادر نکرده است.
اما شرکت‌های موبایل‌ساز تاکنون محصولات فراوانی را با سیستم‌های عامل دو گانه از جمله اندروید و ویندوزفون روانه بازار کرده‌اند.


کارشناسان اعلام کردند که نصب سیستم عامل iOS اپل روی گوشی هوشمند اندرویدی با هدف افزایش قابلیت‌های گوشی، افزایش توانمندی سیستم‌های مجازی و ارتقاء سطح هماهنگی رایانه‌های شخصی و گوشی هوشمند صورت گرفته است.

این محققان همچنین نشان دادند که بر خلاف ادعای اپل مبنی بر قابلیت انحصاری iOS برای اجرا روی آیفون و iPad،‌ امکان نصب این سیستم عامل روی گوشی‌های اندرویدی هم وجود دارد.
 
کد مطلب: 30537
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام