کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اوج گیری Galaxy S5 در دوران افول سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 26 ارديبهشت 1393 ساعت 20:03

ایتنا- شرکت سامسونگ رد سه ماه گذشته میلادی با افت فروش و رکورد روبرو بوده است ولی در میان این ناکامی‌ها، فروش مطلوب Galaxy S5 توانسته است مدیران این شرکت را بهبود اوضاع امیدوار نگاه دارد.




شرکت سامسونگ در سه ماه گذشته میلادی با افت فروش و رکورد روبرو بوده است ولی در میان این ناکامی‌ها، فروش مطلوب Galaxy S5 توانسته است مدیران این شرکت را بهبود به اوضاع امیدوار نگاه دارد.


به گزارش ایتنا این گوشی توانسته است تمامی رکوردهای مربوط به فروش اولیه را به نام خود ثبت نماید و حتی از مدل قبلی خود یعنی Galaxy S4 نیز موفق‌تر باشد.

شرکت سامسونگ در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته با افت سود عملیاتی روبرو بوده است و در بخش موبایل نیز این افت برای نخستین بار در سه سال گذشته به چشم می‌خورد.

سود کلی شرکت در برابر با ۸.۲ میلیارد دلار بوده است که از این میزان، رقمی بالاتر از ۶ میلیلارد دلار متعلق به بخش سامسونگ موبایل بوده ولی بازهم افت فروش این شرکت نشان از این دارد که شرایط چندان بر روال مطلوب نیست.


این شرکت همچنین در میزان تصاحب بازار فروش تلفن همراه نیز با افت روبرو بوده است و نسبت به سال گذشته ۱ درصد از بازار را از دست داده است که این افت مربوط به کگوشی‌های رده میانی و رده پایین است.

البته با توجه به فروش ۱۱ میلیون دستگاه Galaxy S5در یک ماه نخست عرضه این گوشی می‌توان انتظار داشت که آمار فروش و سود شرکت، در سه ماهه دوم سال جاری روال مثبت را در پیش بگیرد.
 


کد مطلب: 30534

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30534/اوج-گیری-galaxy-s5-دوران-افول-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir