۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
تذکر شفاهی نمایندگان به وزیر ارتباطات

واعظی: کیفیت اینترنت و موبایل نقص دارد

ایتنا- وزیر وعده بهبود کیفیت اینترنت و خدمات موبایل را از شهریور ماه امسال داده است.
واعظی: کیفیت اینترنت و موبایل نقص دارد


نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن در خصوص مشکلات و نقص های مربوط به خدمات حوزه تلفن همراه و اینترنت که به مردم ارائه می شود به وزیر ارتباطات تذکر شفاهی دادند.


به گزارش ایتنا از مهر، محمد بیاتیان عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با بیان این خبر تاکید کرد: در حال حاضر خدمات موبایل و اینترنت نسبت به آنچه که مردم برای آن هزینه پرداخت می کنند دارای کیفیت قابل قبولی نیست و نقص دارد.

وی با اشاره به تعاملات مثبتی که میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان است، اظهار داشت: تذکر در مورد الزام برای رفع نقص های سرویس های ارتباطی کشور به صورت شفاهی به وزارت ارتباطات ارائه شده است تا وزیر ارتباطات موضوعات را از طریق زیرمجموعه های وزارتخانه اش پیگیری کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به وجود ضعف های زیرساختی و خدماتی حوزه تلفن همراه و اینترنت گفت: اپراتورهای ارتباطی موظفند خدمات قابل قبولی در این حوزه به مردم ارائه کنند؛ به همین جهت وزارت ارتباطات باید این موضوع را از شرکتهای موردنظر مطالبه کرده و بر خدمات ارائه شده نظارت کند.

بیاتیان از برنامه های وزارت ارتباطات برای رفع مشکلات موجود در سال جاری براساس قول این وزارتخانه خبر داد و ادامه داد: هم اکنون معاونت پارلمانی وزارت ارتباطات در جهت رفع موانع و مشکلات موجود در حال پی ریزی و پیگیری مشکلات و رفع نواقص در استانهای مختلف کشور است.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مردم و بهبود خدمات ارتباطی خاطرنشان کرد: براساس وعده وزیر ارتباطات، از شهریورماه امسال و با راه اندازی نسل سوم و چهارم موبایل در کشور، پیش بینی می شود که خدماتی با کیفیت در این بخش، در اختیار مردم قرار گیرد.
کد مطلب: 30497
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
نه شایعه ست جناب...بیخیال
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام