۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶

گوگل جیمیل جدید را آزمایش می‌کند

ایتنا - گوگل این روزها آزمایش‌های خود روی طراحی جدید Gmail را پشت‌سر می‌گذارد و طی آن منوی جدید ابزارها سازگار با مرورگرهای اینترنتی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
گوگل جیمیل جدید را آزمایش می‌کند


منابع آگاه گزارش دادند که شرکت گوگل آزمایش‌های خود را روی طراحی جدید سرویس پست الکترونیکی Gmail آغاز کرده است تا بیشترین تغییرات مربوط به رابط کاربری این سرویس انجام شود.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت گوگل برای این اقدام دو هدف اصلی در نظر گرفته است تا طی آن بتواند خدمات خود را بهتر و جامع‌تر به دست کاربران برساند.

در گام اول گوگل می‌کوشد Gmail و همه خدمات مربوط به آن را برای رایانه‌های شخصی یکپارچه کند و با ایجاد برخی تغییرات در بخش رابط کاربری، نسخه موبایلی Gmail را کارآمدتر از قبل به دست کاربران برساند.

اما غول اینترنتی جهان در بخش دیگر می‌کوشد طراحی Gmail را به گونه‌ای تغییر دهد که کاربران بتوانند روی نمایشگرهای مختلف با اندازه‌های متفاوت این سرویس را به راحتی، بدون از دست دادن کیفیت و بدون دشواری در استفاده از قابلیت‌ها و ابزارها مورد استفاده قرار دهند.

این گزارش در سایت خبری Geek.com منتشر شده است و منابع آگاه به این مرکز اعلام کردند که گوگل این روزها آزمایش‌های خود روی طراحی جدید Gmail را پشت‌سر می‌گذارد و طی آن منوی جدید ابزارها سازگار با مرورگرهای اینترنتی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.


قرار است که این منوی جدید جایگزین بخش‌هایی مانند Inbox، Starred، Sent Mail و ... شود و کاربران به صورت متفاوت از مزایای این سرویس پست الکترونیکی بهره‌مند شوند.

در حال حاضر مشترکان پست الکترونیکی Gmail می‌توانند پست‌های الکترونیکی را به صورت خودکار در گروه‌های مختلف از جمله مسافرت، خریدها، ‌مالی، ‌اجتماعی، فروم‌ها، به‌روز شده و ... دریافت کنند و البته گفته شده است که این بخش هم با تغییرات جدید را شامل می‌شود.
 
کد مطلب: 30490
نام شما
آدرس ايميل شما


ttrasn
feedback
خب این کاریه که همه طراحای وب سایت میکنن، من خودم زیاد اینکارا رو انجام میدم ، اما این چون گوگله،مهمه :o
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام