۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷

گوگل شرکت مانیتورینگ خدمات ابری خرید

ایتنا- گوگل با خرید شرکت Stackdriver، موقعیت خود را در میان کمپانی‌های پردازش ابری تثبیت خواهد کرد.
گوگل شرکت مانیتورینگ خدمات ابری خرید


گوگل با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که در تازه‌ترین اقدام خود یک شرکت نوپا به نام شرکت استاک‏درایور (Stackdriver) را که در زمینه سیستم‌های مانیتورینگ ابری (خدمات پایش نرم‌‏افزاری ابری) فعالیت می‌کند خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت itp، شرکت Stackdriver که در سال ۲۰۱۲ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد، به طور ویژه در زمینه ارایه خدمات مانیتورینگ برای سرویس پردازش ابری Amazon Web Services تخصص دارد.

اما این شرکت توضیح داده است که ابزارهای آن می‌توانند سرورهای شخصی، سرویس Google Cloud Engine و سرویس‌های ابری Rackspace را هم مانیتور کنند.

هنوز جزییات مالی مربوط به این واگذاری مشخص نشده است. با این وجود مرکز خبری TechCrunch گزارش داد که Stackdriver در مجموع ۱۵ میلیون دلار را در دو بخش دریافت کرده است تا مالکیت آن به گوگل واگذار شود.

غول اینترنتی جهان توضیح داد که Stackdriver با گروه توسعه پلتفورم ابری گوگل ادغام می‌شود. «تام کِرشاو» (Tom Kershaw) مدیر تولید مرکز Cloud Platform گوگل در وبلاگ رسمی خود توضیح داد که این دو شرکت با همکاری یکدیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او نوشت: «شرکت Stackdriver سرویس کاربردی و مناسبی راه‌اندازی کرده است که به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار امکان می‌دهد به صورت هوشمندانه خدمات و ابزارهای سازمانی که روی فضای پردازش ابری ساخته و اجرا می‌شوند را رصد کنند. این فرآیند به کاربران امکان می‌دهد توانایی بیشتری برای مشاهده پیغام‌های خطا، نحوه اجرا، رفتار‌ها و عملیات‌های صورت گرفته داشته باشند.»

لازم به ذکر است که شرکت Stackdriver نیز این واگذاری به شرکت گوگل را در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد و طی آن توضیح داد به مشتریان کنونی فارق از آنکه چه زیرساختی را برای خود انتخاب کنند در زمینه پشتیبانی و ارایه خدمات ادامه می‌دهد.
کد مطلب: 30481
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام