۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷

عدم به روز رسانی ویندوز XP و آفیس 2003 در سه شنبه اصلاحیه مایكروسافت

ایتنا- شركت مایكروسافت هشت بولتن امنیتی را منتشر خواهد كرد كه دو بولتن بحرانی بوده و پنج بولتن مربوط به وبندوز می باشد. در سه شنبه اصلاحیه این شركت، ویندوز XP و آفیس 2003 به روز رسانی را دریافت نخواهند كرد.
عدم به روز رسانی ویندوز XP و آفیس 2003 در سه شنبه اصلاحیه مایكروسافت



شركت مایكروسافت هشدارهای مربوط به سه شنبه اصلاحیه ماه می ۲۰۱۴ را منتشر كرد. در ۱۳ می در مجموع هشت بولتن منتشر خواهد شد كه دو بولتن در دره امنیتی بحرانی قرار دارد.


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، این اولین سه شنبه اصلاحیه پس از توقف به روز رسانی های ویندوز XP و آفیس ۲۰۰۳ می باشد. اگرچه شركت مایكروسافت هفته گذشته یك اصلاحیه برای تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز XP فراهم كرد اما این شركت قصد ندارد تا دیگر به روز رسانی برای ویندوز XP منتشر كند.

بولتن یك كه با عنوان MS۱۴-۰۲۲ منتشر خواهد شد یك آسیب پذیری اجرای كد از راه دور برای ویندوز است. این بولتن برای تمامی نسخه های كلاینت ویندوز از ویندوز ویستا تا ویندوز ۸.۱ در رده امنیتی بحرانی قرار دارد و برای تمامی نسخه های ویندوز سرور در رده امنیتی مهم قرار دارد. این آسیب پذیری بر روی ویندوز XP نیز در رده امنیتی بحرانی قرار دارد اما این نسخه از ویندوز در فهرست نسخه های اصلاح شده قرار ندارد.

بولتن بحرانی دیگر با عنوان MS۱۴-۰۲۳ شناخته می شود كه حداقل یك آسیب پذیری بحرانی در SharePoint Server نسخه ۲۰۰۷، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را برطرف خواهد كرد.

بولتن سه و هشت تمامی نسخه های مایكروسافت آفیس از جمله نسخه ۲۰۰۷، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ در هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ARM را تحت تاثیر قرار می دهد و برای تمامی پلت فرم ها در رده امنیتی مهم قرار دارد. این آسیب پذیری در آفیس ۲۰۰۳ اصلاح نخواهد شد.

چهار بولتن و به روز رسانی های دیگر مایكروسافت ویندوز را تحت تاثیر قرار می دهد و در رده امنیتی مهم قرار دارد. به نظر می رسد كه ویندوز XP تحت تاثیر بولتن های چهار، پنج و شش قرار داشته باشد.

مطابق معمول همیشه شركت مایكروسافت نسخه جدیدی از ابزار Windows Malicious Software Removal Tool و هم چنین چندین به روز رسانی غیرامنیتی را منتشر خواهد كرد.
کد مطلب: 30460
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام