۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱

امریکا پروژه جهانی شناسنامه دار کردن کاربران اینترنت را شروع کرد

ایتنا- آمریکا می‌گوید هدفش از شاسنامه‌دار کردن هر کاربری که بر روی شبکه جهانی تردد می‌کند، حفظ امنیت و مبارزه با کلاهبرداری است.
امریکا پروژه جهانی شناسنامه دار کردن کاربران اینترنت را شروع کرد


پروژه عظیم امریکا روی اینترنت شروع شد وامریکا با هدف مبارزه با کلاهبرداری پروژه شناسنامه دار کردن کاربران اینترنت را به طور آزمایشی راه انداخت.



در سال ۲۰۱۱ حکومت در یک پروژه ملی، شناسنامه دار کردن امریکایی های آنلاین از طریق سایتهای مختلف بر اساس آنچه OpenID نامیده شد را تعریف کرد.

آنچه امریکا به آن Universal Internet ID می گوید در واقع صدور کد شناسایی منحصربفرد برای هر کاربر عضو اینترنت است که بوسیله آن کاربر روی شبکه جهانی تردد می کند و از ماه می (با در نظر گرفتن جایزه ۲.۴ میلیون دلاری برای مقامات دو ایالت) در پنسیلوانیا و میشیگان شروع شده است.

استراتژی ملی برای شناسایی در فضای سایبر یا NSTIC با هدف شناسایی راحت کاربران در مواقعی مانند کلاهبرداری صورت می گیرد.

تست اولیه در مورد رفتن کاربران روی سایتهای حکومتی و تقاضای دریافت خدمات و رفاه اجتماعی از حکومت توسط کاربران است تا مشخص شود آنها درست می گویند یا غلط و امریکا معتقد است این شروعی برای شناسنامه دار کردن کل کاربران اینترنت در سراسر دنیاست.

به عقیده کارشناسان جاسوسی آژانس امنیت ملی علیه کاربران اینترنت و هدف پروژه مذکور برای استفاده از یک آی دی منحصربفرد روی سایتهای مختلف ریسک سرقت اطلاعات را افزایش می دهد.
کد مطلب: 30436
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام