کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه‌چیز یاب گوگل، یک دستیار شخصی تمام عیار

خبرگزاری فارس , 16 ارديبهشت 1393 ساعت 10:28

ایتنا- حالا دیگر می‌توانید روی گوگل به عنوان یک دوست همیشگی و دستیارتان حساب کنید!




از این پس، اگر خودرویتان را گم کردید یا نمی دانستید کدام مغازه در نزدیکی شما کالای مورد نظرتان را به فروش می‌رساند نیازی به فکر کردن و پرس و جو ندارید، تنها کافی است از گوشی خود کمک بگیرید.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از پی سی ورلد، تازه‌ترین برنامه همراه گوگل موسوم به Google Now همه این کارها را برای شما انجام می‌دهد. این برنامه که در واقع یک دستیار شخصی است با کنترل موقعیت جغرافیایی کاربر، تقویم، ایمیل و ... به شما یادآوری می کند که الان زمان ناهار است یا الان وقت این است که محل کار خود را برای رسیدن به منزل یا قراری شغلی ترک کنید.

این برنامه با کنترل دقیق داده‌های ذخیره شده هر کاربر بر روی گوشی یا سرویس‌های گوگل تلاش دارد یا تمامی نیازهای یک فرد را در طول روز رفع کند. قابلیت دیگر این برنامه اطلاع رسانی در مورد وجود کالاهای مورد نیاز شما در فروشگاه‌های اطراف است تا بدین شکل نیازی به گشت و گذار برای یافتن یک محصول خاص نداشته باشید.
در صورتی که از کنار مغازه‌ای رد شوید که دارای کالا یا کالاهای مورد نظر شما باشد، هشداری را از این برنامه دریافت می‌کنید.

این برنامه به گونه ای طراحی شده که برخی از امکانات آن به صورت آفلاین نیز در دسترس باشد. همچنین برنامه یاد شده با استفاده از حسگرهای حرکتی گوشی می‌تواند محل پارک خودرویتان را یافته و به شما اعلام کند. این برنامه فعلا تنها با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد.


کد مطلب: 30420

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30420/همه-چیز-یاب-گوگل-یک-دستیار-شخصی-تمام-عیار

ايتنا
  https://www.itna.ir