۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷

مایکروسافت یک شرکت نیوزیلندی را خرید

ایتنا- این‌بار مایکروسافت اقدام به خرید یک شرکت نرم‌افزاری کرده‌است.
مایکروسافت یک شرکت نیوزیلندی را خرید


مایکروسافت اقدام به خرید یک شرکت نیوزیلندی کرده است که قادر است نرم‌‏افزار‏‌ها را بدون بازنویسی کد‏های آن‌ها با فناوری‏‌های پردازش ابری سازگار کند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌‏سایت theinquirer، شرکت مایکروسافت شرکت گرین‏باتون (Greenbutton) را که در زمینه سازگار کردن نرم‌‏افزارهای کاربردی با فناوری‏‌های پردازش ابری تخصص دارد، خریداری کرده است.
مایکروسافت قصد دارد از فناوری‏‌ها و تخصص این شرکت برای تقویت بازار خدمات پردازش ابری آزور (Azure) استفاده کند.

مایکروسافت در وبلاگ خود درباره این شرکت گفته است: راهکارهای گرین‏باتون در صنعت پردازش ابری به خاطر سهولت استفاده مشهور هستند. به کمک راهکارهای این شرکت می‌‏توان اپلیکیشن‏‌ها را به سرعت و بدون اینکه نیازی به بازنویسی کدهای نرم‏‌افزاری آن‌ها باشد، به قابلیت‏‌های پردازش ابری مجهز کرد. شرکت گرین‏باتون نیز در بیانیه‏‌ای اعلام کرده است خوشحالیم به اطلاع برسانیم که گرین‏بانون توسط مایکروسافت خریداری شده است و هم‌‏اکنون جزئی از خانواده خدمات پردازش ابری آزورِ این شرکت است.
در این گزارش به جزئیات مالی این معامله اشاره‌‏ای نشده است.

خدمات آزور مایکروسافت تا چندی پیش با نام «ویندوز آزور» شناخته می‌‏شد، اما این شرکت واژه «ویندوز» را از عنوان آن حذف کرد. به نظر می‌‏رسد مایکروسافت قصد دارد با متمایز کردن آزور از ویندوز بر برتری خدمات پردازش ابری تاکید کند.

این شرکت در زمان تغییر نام آزور در بیانیه‌‏ای اعلام کرده بود: تعهد ما به ارائه پلت‏فرم‌‏های پردازش ابری دارای درجه کسب و کار برای نرم‌‏افزارهای جهانی بیشتر از همیشه است.
در حال حاضر ما از مجموعه گسترده‌‏ای از سیستم‌‏های عامل، زبان‏‌های برنامه‌‏نویسی و خدمات پردازش ابری- از ویندوز، اس کیو اِل و دات نت گرفته تا پیتون، روبی، جاوا، هادوپ، لینوکس و اوراکل- پشتیبانی می‌‏کنیم.
کد مطلب: 30417
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام