۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
ایتنا برای نخستین بار بررسی می‌کند:

مقایسه گوشی‌های آیفون ۶، آیفون 5S و گلکسی S5 + تصاویر

ایتنا - این تصاویر مربوط به مدل واقعی گوشی هوشمند آیفون ۶ می‌شود که منابع آگاه داخلی آن را به دست آورده و مقایسه حاضر را انجام داده‌اند.
مقایسه گوشی‌های آیفون ۶، آیفون 5S و گلکسی S5 + تصاویر


طی چند ماه گذشته شایعات فراوانی در مورد گوشی هوشمند آیفون ۶ منتشر شده است و هر کدام از آنها به قابلیت‌هایی از این گوشی هوشمند اشاره کرده‌اند.


به گزارش ایتنا، منابع آگاه در تازه‌ترین اقدام مدل مفهومی ساخته شده از گوشی هوشمند آیفون ۶ اپل را در اختیار گرفته‌اند و با قرار دادن آن در کنار گوشی‌های آیفون 5S و Galaxy S5 سامسونگ سعی کرده‌اند نمای اصلی از این محصول را در اختیار کاربران بگذارند.

این تصاویر مربوط به مدل واقعی گوشی هوشمند آیفون ۶ می‌شود که منابع آگاه داخلی آن را به دست آورده و مقایسه حاضر را انجام داده‌اند.

بر اساس این تصاویر گفته می‌شود که آیفون ۶ اپل علاوه بر طراحی جدید، قابلیت‌های متفاوت دیگری را نیز شامل می‌شود که می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.


این گوشی هوشمند به پهنای بیشتر و ضخامت کمتر نسبت به مدل 5S ساخته شده است و به همین خاطر می‌توان آن را از نظر ظاهری زیباتر دانست.


با این وجود، این گوشی هوشمند در بخش نمایشگر خود نسبت به مدل Galaxy S5 طول کمتری دارد و احتمال می‌رود که با نمایشگر ۴.۷ اینچی در اختیار کاربران قرار گیرد.


قرار گرفتن گوشی هوشمند آیفون ۶ در کنار آیفون 5S و Galaxy S5 باعث شده است تا کارشناسان ابعاد دقیق این محصول را محاسبه کنند.


بر این اساس گفته می‌شود که مدل جدید گوشی هوشمند اپل با طول، عرض و ضخامتی معادل ۱۳۵.۳، ۷۱.۹ و ۶.۱ میلیمتر به دست کاربران می‌رسد.


لازم به ذکر است که گوشی هوشمند آیفون 5S با ابعادی معادل ۱۲۳.۸، ۵۸.۶ و ۷.۶ میلیمتر فروخته می‌شود.


همچنین، پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی گوشی هوشمند Galaxy S5 نیز با اندازه‌های ۱۴۲، ۷۲.۵ و ۸.۱ اینچ عرضه می‌شود.


علاوه بر توضیحات یاد شده، گوشی هوشمند آیفون ۶ نمایشگر باکیفیت‌تری را در خود جا داده است و البته مانند مدل 5S کلید اصلی Home را در پایین نمایشگر شامل می‌شود.


کلید خاموش/روشن کردن این گوشی هوشمند برخلاف مدل‌های قبلی که در بالا قرار داشت، در سمت راست بدنه واقع شده است.


در سمت چپ بدنه گوشی هم کلید مخصوص حالت سکوت و کلیدهای کم/زیاد کردن صدا دیده می‌شوند و بخش پشتی گوشی نیز لنز دوربین، فلش دایره‌ای و یک میکروفون در بین آنها را شامل می‌شود.


گوشی هوشمند آیفون نخستین محصولی محسوب می‌شود که می‌تواند اپل را وارد دنیای فبلت‌های و گوشی‌های عظیم‌الجثه کند و به همین خاطر احتمال می‌رود که این روند بتواند تحولی بزرگ در فعالیت‌های این شرکت محسوب شود.
 
کد مطلب: 30410
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام