۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۶

مرد سعودی برای تبریک به همسر خود سایت دولتی را هک کرد

ایتنا - او گفت دولت عربستان به جای آنکه هکرها را مجازات سخت کند، می‌بایست تمام سیستم‌های خود را ایمن سازد تا امکان هک کردن آنها وجود نداشته باشد.
مرد سعودی برای تبریک به همسر خود سایت دولتی را هک کرد


یک مرد سعودی که قصد داشت فارغ‌التحصیل شدن همسر خود را به او تبریک بگوید، یکی از وب‌سایت‌های دولتی را هک کرد تا این اتفاق را به‌یادماندنی کند.


به گزارش ایتنا، روزنامه العربیه در آخرین شماره خود نوشت که این مرد برای خوشحال کردن همسر خود سایت اینترنتی "کمیسیون برق عربستان سعودی" را هک کرد و روی صفحه اصلی آن نوشت: «من عذرخواهی می‌کنم که سایت اینترنتی شما را هک کردم، اما قصد داشتم با این کار به همسر و شریک اصلی زندگی خودم برای فارغ‌التحصیلی‌اش تبریک بگویم. من میخواستم این پیغام را از طریق سایت اینترنتی شما به او برسانم.»
او اضافه کرد: «من برای همه آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم.»

او در ادامه بر اساس قوانین عربستان سعودی به مجازات مربوط به هک و جرایم رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: «دولت عربستان سعودی به جای آنکه هکرها را مجازات سخت کند، می‌بایست تمام سیستم‌های خود را ایمن سازد تا امکان هک کردن آنها وجود نداشته باشد.»

لازم به است که این کشور پادشاهی به منظور جلوگیری از هک و اقداماتی از این دست مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به قطع خدمات اینترنتی، حبس‌های بین یک تا ۴ سال و جریمه نقدی تا ۸۰۰ هزار دلار اشاره کرد.

کد مطلب: 30409
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام