کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نوسان در قیمت خط‌های 912 تلفن همراه

خبرگزاری ايسنا , 14 ارديبهشت 1393 ساعت 10:09

ایتنا- موضوع برداشته شدن هزینه‌های جابه‌جایی تلفن همراه باعث بروز نوسان و افزایش قیمت در بازار شده است.




رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی گفت: بحث‌هایی که درباره تغییر تعرفه تلفن‌های همراه مطرح شده، طی روزهای گذشته نوساناتی را در بازار موبایل ایجاد کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، افشار فروتن در این رابطه اظهار کرد: مدتی است بحث‌هایی مبنی بر فلت سازی شبکه همراه اول مطرح شده و این گونه عنوان می‌شود که قرار است هزینه جابه‌جایی تلفن‌های همراه اول برداشته شود این مساله موجب نوساناتی در قیمت سیم کارت و به ویژه سیم کارت‌های استان تهران شده است.

وی ادامه داد: پیش از این با توجه به این که هر استان به دنبال تماس با استانهای دیگر ملزم به پرداخت مبلغی بابت جابه‌جایی می‌شد کاربران در استان‌های مختلف سعی می‌کردند سیم کارت همان استان را تهیه کنند. اما اکنون با طرح این بحث که قرار است هزینه جابه‌جایی برداشته شود عده بسیاری به خرید خط‌های تهران علاقه نشان داده‌اند.

فروتن همچنین عنوان کرد:‌ البته پیش از این هم یکبار بحث هم کدسازی مطرح شد بعد جلوی آن گرفته شد که اکنون به همین دلیل برخی در انجام خرید خود تردید دارند اما به هر حال این مساله تاثیرات خاص خود را در بازار موبایل گذاشته و در صورت اجرایی شدن تاثیرات بیشتری را نیز ایجاد خواهد کرد.


کد مطلب: 30382

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30382/نوسان-قیمت-خط-های-912-تلفن-همراه

ايتنا
  https://www.itna.ir