۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱

95 درصد مردم با گوشی هوشمند به‌خواب می‌روند

ایتنا - تقریبا همه کاربران اعتراف کرده‌اند که اگر دستگاه موبایلی شخصی‌شان از آن‌ها دور باشد، نمی‌تواند با خیال راحت به خواب بروند.
95 درصد مردم با گوشی هوشمند به‌خواب می‌روند


همه ما علاقه زیادی به گوشی هوشمند خود داریم و سعی می‌کنیم در تمام طول روز آن را در کنار خود نگه داریم.
اما بد نیست بدانید ۹۵ درصد ما حتی شب‌ها هم با در آغوش گرفتن گوشی هوشمند به خواب می‌رویم.


به گزارش ایتنا از رایورز، باید اعتراف کرد که گوشی هوشمند این روزها قابلیت‌هایی بیش از تماس صوتی و ارسال پیامک دارد و از عکس‌برداری و پخش فایل‌های صوتی گرفته تا جست‌وجوهای اینترنتی و وظایف کاری ما را انجام می‌دهد و همین مسئله باعث اعتیاد انسان به این دستگاه الکترونیکی جیبی شده است.

نتایج حاصل از بررسی جدید مرکز بریتانیایی Big Brand Beds نشان داده است که ۹۵ درصد صاحبان دستگاه‌های الکترونیکی موبایلی تا لحظاتی پیش از خواب از آن‌ استفاده می‌کنند و فقط در زمانی که به خواب می‌روند حاضر به ترک دستگاه‌های موبایلی هستند.

این بررسی همچنین نشان داد که ۹۵ درصد جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله نیز همراه با گوشی هوشمند به تختخواب می‌روند و در نیمه‌های شب هم به ارسال و دریافت پیامک می‌پردازند.


البته توجه داشته باشید که ۵۰ درصد این گروه سنی در نیمه شب به خاطر ارسال انواع مختلف پیام بیدار می‌شوند و ساعت‌ها به خاطر این کار بیدار می‌دانند.

نتایج این بررسی جدید همچنین ثابت کرده است که ۶۳ درصد مردم احساس می‌کنند که در کنار دستگاه موبایلی خود خواب خوبی نداشته‌اند و به طور دایم نگران دریافت پیامی هستند که از آن بی‌خبر بوده‌اند.

طبق آمار به‌دست آمده، ۱۵ درصد افراد ۱۹ تا ۶۴ سال به خاطر دستگاه موبایلی خود در هنگام شب کمتر از ۶ ساعت می‌خوابند و البته ۹۵ درصد کاربران اعلام کرده‌اند که اگر دستگاه موبایلی شخصی‌شان از آنها دور باشد، نمی‌تواند با خیال راحت به خواب بروند.
کد مطلب: 30329
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام