۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵

باکیفیت‌ترین اینترنت سال 92 متعلق به‌کدام شرکت‌ بود؟

ایتنا- "متما" شرکت‌های برتر ارائه کننده خدمات اینترنتی در سال گذشته را معرفی کرده است.
باکیفیت‌ترین اینترنت سال 92 متعلق به‌کدام شرکت‌ بود؟


مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) به معرفی کیفی‌ترین ISP‌ها (شرکتهای ارایه‌کننده خدمات اینترنتی) در سال ۹۲ پرداخته است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، براین اساس در سال گذشته در بخش اینترنت پرسرعت خانگی (ADSL) چند شرکت به عنوان ارائه‌کننده‌ی کیفی‌ترین خدمات معرفی شده‌اند که از این میان می‌توان به شرکت پردیس اطلاع‌رسان سپهر در حوزه ۱۲۸ کیلوبیت اشاره کرد.

در بخش اینترنت ۲۵۶ کیلوبیتی شرکت مخابرات همدان به عنوان برترین شرکت شناخته شده و پس از آن در حوزه اینترنت ۵۱۲ کیلوبیت از شرکت نداگستر صبا (صبانت) نام برده شده است.

هم‌چنین در حوزه‌های اینترنت یک و دومگابیتی به ترتیب به شرکت‌های روشنگران ارتباطات رایانه و پردیس اطلاع‌رسان سپهر اشاره شده است.

وایمکس
در حوزه وایمکس نیز در سرعت ۶۴ کیلوبیت شرکت ایرانسل به عنوان ارائه‌کننده‌ی کیفی‌ترین خدمات شناخته شده و علاوه بر آن از شرکت ارتباطات مبین نت به عنوان ارائه‌ی کیفی‌ترین خدمات در حوزه‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ کیلوبیت و یک مگابیت نام برده شده است.

در ارتباط با وایمکس دومگابیتی هم از شرکت رایانه دانش گلستان یاد شده است.

 GPRS و دایل آپ
در خصوص اینترنت تلفن همراه (GPRS) نیز از ایرانسل نام برده شده و در ارتباط با اینترنت ۵۶ کیلوبیت دایال آپ هم شرکت ارتباطات فرهنگ آزما به عنوان ارائه‌کننده‌ی با کیفیت‌ترین خدمات شناخته شده است.
کد مطلب: 30312
نام شما
آدرس ايميل شما


meysali
feedback
اینم بگین که رتبه ایران در جهان 169 ام هست با سرعت متوسط 3.3 مگابیت بر ثانیه که با کشورهای آفریقایی در یک سطح هستش
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام