۰
plusresetminus
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷

چطور از یک تلویزیون اندرویدی محافظت کنیم؟

ایتنا - تلویزیون‌های متصل به اندروید و اینترنت به راحتی می‌توانند کلیه فعالیت‌هایی را که کاربران با گوشی موبایل و یا تبلت خود انجام می‌دهند نظیر چک کردن ایمیل، سر زدن به صفحه شخصی خود در فیس‌بوک و یا توییتر و... را انجام دهند.


بدون شک همه کاربران به این باور رسیده‌اند که باید از گوشی و تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید خود با یک راه حل خوب و مناسب امنیتی حفاظت کنند.
اما احتمالاً کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که این اطمینان را در مورد حفاظت از تلویزیون‌های اندرویدی داشته باشد. اگرچه ممکن است بیشتر کاربران چیزهایی جسته و گریخته در مورد اینترنت اشیا شنیده باشند اما شاید آن را به همه اشیا تعمیم نمی‌دهند و یا اصلا خیلی آن را جدی نمی گیرند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری ضدویروس پاندا در ایران، محققان امنیتی آزمایشگاه پانداسکیوریتی نتایج جدیدترین مطالعه خود را منتشر کرده و اعلام کرده‌اند سیستم عامل اندروید به عنوان مهم‌ترین هدف سایبری مجرمان سایبری شرایطی را فراهم کرده است که سبب می‌شود هرگونه دستگاه متصل به این سیستم عامل نیز به راحتی مورد حمله و هجوم نفوذگران قرار بگیرد.

تلویزیون‌های متصل به اندروید و اینترنت به راحتی می‌توانند کلیه فعالیت‌هایی را که کاربران با گوشی موبایل و یا تبلت خود انجام می‌دهند نظیر چک کردن ایمیل، سر زدن به صفحه شخصی خود در فیس‌بوک و یا توییتر و... را انجام دهند اما آیا هیچ وقت به این موضوع فکر کرده‌اید وقتی به همین راحتی می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید احتمالاً می‌توانید به انواع بدافزارها هم آلوده شوید؟

یک آنتی ویروس ویژه برای اندروید
اگر فکر می‌کنید یک آنتی ویروس برای تلویزیون های هوشمند خیلی هم امر واجبی نیست، سخت در اشتباهید.
محققان امنیتی آزمایشگاه پانداسکیوریتی به شما اعلام می‌کنند که آنتی ویروس ویژه‌ اندروید این شرکت، نه تنها گوشی‌ها و تبلت‌های مجهز به سیستم عامل اندروید شما را به خوبی در برابر انواع بدافزارها محافظت می‌کنند بلکه می‌توانند کلیه حملات هدفمند به دستگاه تلویزیون شما را هم خنثی کنند. چراکه مطمئن باشید با توجه به رشد روزافزون انواع حملات به سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۴ روند نفوذ بدافزارها به تلویزیون ها بیشتر از گذشته خواهد بود.

به دلیل بی‌توجهی کاربران نسبت به نصب اصلاحیه‌ها و انواع به‌روزرسانی‌های تلویزیون‌های هوشمند، این تلویزیون‌ها اغلب دارای حفره‌ها و آسیب‌پذیری‌های متنوعی هستند که نفوذ مجرمان را راحت‌تر می‌کند.
در چنین شرایطی فکر می‌کنید چه چیزی بهتر از یک آنتی ویروس ویژه اندروید می‌تواند به کمک شما بیاید؟!!!
 
کد مطلب: 30290
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام