۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۴
در توضیحاتی به ایتنا

عذرخواهی "موبایل سامسونگ" از رسانه‌های آی.تی

ایتنا - «امیدوارم این نشست خبری و چالش‌های آن آغازی نیک برای ارتباطی مثبت و تنگاتنگ میان ما و رسانه‌ها باشد.»


در پی بروز حواشی مراسم چهارشنبه هفته گذشته سامسونگ در جریان رونمایی از محصول جدید این شرکت در باشگاه انقلاب که موجبات نارضایتی گروهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های فناوری اطلاعات از ناهماهنگی‌های پیش آمده را فراهم آورد، اخبار و یادداشتی در این خصوص در ایتنا منتشر شد.

در پی این موضوع، نامه‌ای از سوی برگزارکنندگان مراسم مزبور به دفتر ایتنا ارسال شد که متن آن را در زیر مشاهده می‌فرمایید:


روز چهارشنبه، ۲۷ فروردین ماه، سامسونگ میزبان نمایندگان محترم تعدادی از رسانه‌های کشور بود، ولی متأسفانه علیرغم تمام هماهنگی‌ها با باشگاه ورزشی انقلاب، برای ورود بسیاری از خبرنگاران به مجموعه مشکلاتی ایجاد شد. کمابیش همه خبرنگاران با این مشکل مواجه شدند ولی در نهایت بسیاری از آنها با تلاش سامسونگ در نشست خبری حضور یافتند.
در جریان هستیم که به دلیل این عدم هماهنگی برخی موفق به ورود نشده‌اید و سامسونگ در نهایت تأسف افتخار میزبانی این عزیزان را در این نشست خبری از دست داد.
به خاطر مشکلات پیش آمده از تمام اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنیم. امیدوارم این نشست خبری و چالش‌های آن آغازی نیک برای ارتباطی مثبت و تنگاتنگ میان ما و رسانه‌ها باشد.
ما در سامسونگ به اهمیت حضور رسانه‌ها در کنار خود باور داریم و قدردان توجه و حمایت تک تک شما هستیم.
سپاس
علی جعفریه - مدیر ارشد موبایل سامسونگ در ایران


توجه به موضوع و پذیرش برخی اشکالات از سوی مدیران ارشد نمایندگی موبایل سامسونگ قابل تقدیر است؛ ایتنا نیز امیدوار است با گذر از این موضوع، از این پس شاهد چنین ناهماهنگی‌ها و برخوردهایی با اصحاب رسانه نباشیم.
 
کد مطلب: 30274
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام