۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷

صدای پای ویندوز 8.2 به گوش می‌رسد

ایتنا- پس از عرضه ناموفق ویندوز 8.1، مایکروسافت شاید به فکر نسخه جدید این سیستم عامل باشد!
صدای پای ویندوز 8.2 به گوش می‌رسد


یک افشاگر ناشناس روس مدعی شده که مایکروسافت به دنبال عرضه وصله نرم افزاری به روزرسان دیگری برای سیستم عامل ویندوز ۸.۱ است که اوایل زمستان عرضه می‌شود.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از کامپیوترورلد، وی این اقدام را نشانه‌ای از تند شدن فعالیت‌های این شرکت در جهت حضور در دنیای محصولات همراه دانسته است. همچنین ممکن است وصله های یاد شده در قالب ویندوز جدیدی به نام ویندوز ۸.۲ عرضه شود.

این افشاگر روس که با نام مستعار Wzor در دنیای مجازی فعالیت می‌کند، می‌گوید به روزرسانی مایکروسافت برای ویندوز ۸.۱ شامل افزوده شدن منوی استارت جدید، ارتقای امکانات راهبری ویندوز و ایجاد تحول در رابط کاربری آن موسوم به مدرن است.

مایکروسافت ظرف یک ماه آینده و با برگزاری کنفرانسی برای برنامه‌نویسان حرفه‌ای برنامه‌های خود برای به روزکردن ویندوز ۸.۱ را رسما اعلام خواهد کرد و در این میان آنچه که بیش از همه به گوش می‌رسد عبارت است از ارتقای منوی استارت و افزوده شدن برنامه‌های جدید به رابط کاربری مدرن.

این افشاگر معتقد است حجم و تنوع به روزرسانی‌های ویندوز ۸.۱ چنان بالا خواهد بود که ممکن است مایکروسافت ترجیح دهد آن را در قالب ویندوز جدیدی به نام ویندوز ۸.۲ عرضه کند. اگر این پیش‌بینی‌ها محقق شود، اولین بار خواهد بود که مایکروسافت در عرض یک سال دو به روزرسانی عمده برای ویندوز انجام داده است.
کد مطلب: 30271
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام