۰
plusresetminus
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۳

امکان تست پیش از خرید برای عینک گوگل

ایتنا- شرکت گوگل در ایمیلی به خریداران عینک هوشمند خود پیشنهاد کرده است تا برای خرید این عینک از امکان دموی عینک در محل زندگیشان استفاده کنند.
امکان تست پیش از خرید برای عینک گوگل


شرکت گوگل در ایمیلی به خریداران عینک هوشمند خود پیش‌نهاد کرده است تا برای خرید این عینک از امکان دموی عینک در محل زندگیشان استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این شرکت بر اساس شرایط ویژه عینک خود مشتریان احتمالی آن را شناسایی نموده است و بر همین مبنا نیز در ایمیلی به این افراد پیشنهادی داده است که بر اساس آن می‌توانند از گوگل درخواست نمایند تا در محل زندگی آنها حاضر شده و به آ‌نها اجازه بدهد تا پیش از خرید دستگاه از میان چهار رنگ اصلی برای عرضه محصول و هم‌چنین مدل‌های مختلف قاب عینک، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

به‌ این ترتیب خریداران می‌توانند از راحتی عینک بر روی صورتشان اطمینان حاصل کنند ولی این عمل تنها با کمک ماکت انجام خواهد شد.
البته خریداران امکان امتحان کردن کارایی دستگاه را نخواهند داشت که این موضوع همچنان ممکن است بسیاری را از خرید این ابزار دیجیتالی منصرف سازد.


شایان ذکر است که عینک گوگل با قیمتی ۱۵۰۰ دلاری برای مدل پایه عرضه می‌شود و همین امر موجب شده است تا بسیاری از افراد از خرید آن صرف‌نظر نمایند و به گجت‌های دیجیتالی دیگر روی بیاورند.
 
کد مطلب: 30261
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام