۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
برنامه کاری بزرگ‌ترین شرکت فناوری جهان برای سال ۲۰۱۴

آیفون جدید، iPad جدید و iWatch اپل در راهند

ایتنا - اپل برای پایان سال جاری میلادی پیش‌بینی کرده است که مدل دوم گوشی هوشمند آیفون با نمایشگر 5.5 اینچی را معرفی کند که این فبلت می‌تواند بیش از مدل قبلی مورد توجه کاربران قرار گیرد.
آیفون جدید، iPad جدید و iWatch اپل در راهند


اگرچه شرکت اپل همواره سعی کرده است از اخبار مربوط به محصولات جدید خود محافظت کند و اطلاعاتی به بیرون درز نکند، اما منابع آگاه هرگز کاربران را در مورد آخرین فعالیت‌های این شرکت بی‌خبر نمی‌گذارند.


به گزارش ایتنا، "مینگ-چی کو"(Ming-Chi Kuo) یکی از تحلیلگران مرکز KGI Securities نموداری منتشر کرده است که فعالیت‌های شرکت اپل از هم‌اکنون تا پایان سال جاری میلادی را در دوره‌های زمانی مختلف نشان می‌دهد.

این کارشناس فناوری اعلام کرده است که شرکت اپل در پایان فصل دوم سال جاری میلادی مدل جدید iMac را با قیمت ارزان‌تر از مدل‌های کنونی معرفی می‌کند.

پیش‌بینی شده است که در فصل سوم سال جاری میلادی مدل‌های جدید رایانه لوحی iPad Air و iPad mini معرفی شوند که این خبر برخلاف شایعات قبلی مبنی بر پایان عمر iPad mini است.

در این نمودار اعلام شده است که اپل در فصل سوم امسال نخستین ساعت مچی هوشمند خود موسوم به iWatch را معرفی می‌کند که البته این ساعت در دو اندازه مختلف عرضه می‌شود.


یکی از این دو ساعت مچی با نمایشگر ۱.۳ اینچ و ساعت دیگر هم با نمایشگر ۱.۵ اینچ عرضه می‌شوند و برای هر دوی آنها نمایشگر AMOLED انعطاف‌پذیر در نظر گرفته شده است.

اما در همین دوره زمانی سه ماهه قرار است که گوشی هوشمند آیفون ۶ با نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی توجه کاربران را به خود جلب کند و به صورت رسمی معرفی شود.


کارشناس مرکز KGI پیش‌بینی کرده است که در فصل چهارم امسال مدل جدید سیستم Aplle TV معرفی می‌شود که البته می‌توان آن را یک به‌روزرسانی دانست.

در همین فصل نوت‌بوک جدید MacBook با اندازه ۱۲ اینچ معرفی می‌شود و پیش‌بینی شده است که MacBook Pro نیز اوایل فصل چهارم ۲۰۱۴ به‌روز شود.


اما شرکت اپل برای پایان سال جاری میلادی پیش‌بینی کرده است که مدل دوم گوشی هوشمند آیفون با نمایشگر ۵.۵ اینچی را معرفی کند که این فبلت می‌تواند بیش از مدل قبلی مورد توجه کاربران قرار گیرد.

اگرچه این جدول زمان‌بندی شده به صورت رسمی از سوی اپل منتشر نشده است، اما بسیاری از کارشناسان آن را تایید می‌کنند و روی آن اتفاق‌نظر دارند.
 
کد مطلب: 30201
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام