کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

5 دلیل که نشان می دهد اچ تی سی M8 بهتر از گلکسی اس5 است

سايت خبری خبر آنلاین , 25 فروردين 1393 ساعت 17:14

ایتنا- کمپانی HTC گوشی مدل M8 خود را برتر از گلکسی می‌داند و کاربران را به خرید آن ترغیب می‌کند!




کمپین فروش اچ تی سی با ذکر ۵ دلیل از خریداران می خواهد به جای خرید گلکسی اس ۵ گوشی زیبا و قدرتمند HTC M8 را بخرند.


این ۵ دلیل به شرح زیر است:
۱- فلز بهتر از پلاستیک : یک محصول درجه یک باید هم دیده شود و هم لمس شود. وقتی سامسونگ با پلاستیک گوشی هایش را می سازد، اچ تی سی با بدنه فلزی ام ۸ را می سازد و حسادت امثال سامسونگ را بر می انگیزاند.

۲- قدرت بلندگوی اچ تی سی خیره کننده است که در جلوی گوشی طراحی شده و ۲۵ درصد از مدل قبلی اچ تی سی وان بلندتر و شفاف تر است.

۳- قدرت بالای استفاده از گوشی با یک دست و دسترسی سریعتر با فناوری motion Launch تا جایی که بدون نیاز به دست دیگر منوها باز و بسته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

۴- فناوری Duo در دوربین و استفاده از دو لنز در کنار افکت های گرافیکی کیفیت بالایی از تصویر را عرضه کرده که هرگز قبلا آن را تجربه نکرده اید.

۵- ویژگی HTC Advantage اجازه تعویض رایگان اسکرین تا ۶ ماه بعد از خرید را می دهد.


پردازنده چهار هسته ای کوآلکوم اسنپ دراگون ۸۰۱ از نوع MSM۸۹۷۴AB/ پشتیبانی از نسل سوم و چهارم موبایل/ نانو سیم/۱۶۰ گرم وزن/ ۱۴۶ در ۷۰ در ۹.۴ میلیمتر/نمایشگر ۵ اینچی/ ۴۴۱ppi/ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل/ super LCD۳ لمسی/ محافظ گوریلا گلس ۳/ اچ تی سی سنس UIv۶/ اسلات برای اضافه کردن حافظه تا ۱۲۸ گیگ/ حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگ/ ۲ گیگ رم/ دوربین Dual ۴ MP با پیکسل تعریف شده ۲۶۸۸ در ۱۵۲۰، اتوفوکوس دوربین، دوآل ال ای دی فلش / ضبط ویدئویی ۶۰ فریم بر ثانیه/ دوربین جلو ۵ مگاپیکسل، از مشحصات فنی اچ تی سی ام ۸ است.

گفتنی است نسخه قرمز ام۸ در امریکا به زودی توسط کمپانی ورایزون عرضه خواهد شد.


کد مطلب: 30164

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30164/5-دلیل-نشان-می-دهد-اچ-تی-سی-m8-بهتر-گلکسی-اس5

ايتنا
  https://www.itna.ir