۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳

آی‏‌بی‏‌ام شرکت عرضه‌‏کننده خدمات بازاریابیِ هدفمند را خرید

ایتنا-آی‌ بی‌ ام اخیراً شرکت سیلورپاپ را خریداری کرده است تا بتواند در حوزه بازاریابی آنلاین از آن استفاده کند.
آی‏‌بی‏‌ام شرکت عرضه‌‏کننده خدمات بازاریابیِ هدفمند را خرید



به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت pcworld، آی بی‌ ام از خرید شرکت سیلورپاپ که در زمینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی تخصص دارد، خبر داده است.

کار سیلورپاپ این است که پروفایل افراد و کاربران را از منابع مختلفی مثل شبکه‌‏های اجتماعی گردآوری و بر مبنای آن‌ها برای افراد تبلیغات هدفمند و ویژه‌‏ای ارسال می‌‏کند.
این شرکت می‌‏تواند هم کاربران فردی را هدف تبلیغات و فعالیت‏‌های بازاریابی خود قرار دهد و هم کسب و کارهای تجاری را. شرکت آی بی‌ ام قصد دارد از تخصص و فناوری‏‌های شرکت سیلورپاپ در بخش خدمات بازاریابی خود استفاده کند.

شرکت سیلورپاپ دارای ۸ هزار مشتری در سراسر جهان است که در میان آن‌ها می‌‏توان نام‏‌های مشهوری مثل مزدا، استونی فیلد فارم و ادوَنس میکرو دیوایس را مشاهده کرد.
یکی از جذابیت‏‌های سیلورپاپ برای آی بی‌ ام این است که این شرکت می‌‏تواند با بررسی رفتار کاربران در دنیای دیجیتال، نیازهای آن‌ها را شناسایی کند.

شرکت آی بی‌ ام جزئیات بیشتری درباره خرید سیلورپاپ ارائه نکرده است، اما انتظار می‌‏رود پرونده این قرارداد را در اواسط سال جاری میلادی ببندد. آی بی‌ ام در سال‏‌های گذشته شرکت‌‏های دیگری را نیز که در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت می‌‏کردند، خریداری کرده بود. تی‏لیف (Tealeaf) و یونیکا از جمله مهم‌ترین این شرکت‏‌ها بودند.
کد مطلب: 30133
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام