کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات مدیر عامل رایتل درباره اشتباه در محاسبه هزینه‌ها

خبرگزاری ايسنا , 24 فروردين 1393 ساعت 9:55

ایتنا- رایتل: اگر هزینه اضافی از کاربران دریافت شده باشد، قطعا بازگردانده خواهد شد.




شماری مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به رقمی که در قبض‌های آن‌ها ثبت شده و یا مدت زمانی که شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری آن‌ها به پایان می‌رسد گلایه‌هایی دارند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، در این میان برخی از مشترکان خطوط اعتباری رایتل از این مساله گلایه دارند که در برخی موارد شارژ آنها حتی در کمتر از ۲۴ ساعت به پایان می‌رسد؛ در میان مشترکان دائمی اپراتور سوم نیز گاه برخی افراد از رقم بالای قبض‌های خود گلایه کرده و از این نکته می گویند که با وجود آن که بسته‌های بی‌نهایت اپراتور سوم را خریداری کرده‌اند همچنان با قبض‌هایی با رقم‌های بالا مواجه می‌شوند.

در این زمینه پیگیری‌های ایسنا از مسوولان سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی گویای این بود که در محاسبات این اپراتور خطایی صورت نمی‌گیرد اما در کل هزینه‌های استفاده از اینترنت نسل سوم بالاست و بخشی از اعتراض‌های کاربران ازاین مساله ناشی می شود.

پیش از این مدیر عامل قبلی اپراتور سوم در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر گرانی تعرفه‌های رایتل این گونه گفته بود که با توجه به بالا بودن سرعت اینترنت رایتل افراد در حین استفاده جذب سرعت بالای آن می‌شوند و فراموش می‌کنند چه حجمی مصرف کرده‌اند.

اما این روزها مدیر عامل جدید نظری متفاوت در این زمینه دارد.

مجید صدری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که بروز اشتباه در محاسبه قبوض رایتل را تایید می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: هر سیستم گاه با اشتباهاتی مواجه می‌شود اما اگر کاربری با چنین مشکلی مواجه شد می تواند مساله را به ما انعکاس دهد تا ما آن را پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این میان اگر اجحافی صورت گرفته باشد و هزینه‌ای به صورت اضافه از کاربران دریافت شده باشد قطعا آن هزینه به کاربر بازگردانده خواهد شد.


کد مطلب: 30131

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30131/توضیحات-مدیر-عامل-رایتل-درباره-اشتباه-محاسبه-هزینه-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir