کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

100 میلیون کاربر فیس‌بوک در هند

خبرگزاری ايسنا , 23 فروردين 1393 ساعت 11:47

ایتنا- کاربران هندی فیس‌بوک از زمانی افزایش چشمگیر یافت که این شرکت،‌اولین دفترش را در حیدآباد افتتاح کرد.




شمار کاربران فیس‌بوک در هند از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه اجتماعی فیس‌بوک با اعلام این خبر افزود که هند پس از آمریکا دومین کشوری در جهان است که شمار کاربران فیس‌بوک در آن از مرز ۱۰۰ میلیو نفر فراتر رفته‌اند.

کوین دسوزا، رئیس بخش توسعه و همکاری‌های موبایل فیس‌بوک در هند در این خصوص گفت: توسعه روزافزون و سریع استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند باعث شده است تا افراد بیشتری در هند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز ما بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در فیس‌بوک داریم و در تلاشیم تا در آینده نزدیک میلیون‌ها کاربر دیگر نیز به فیس‌بوک در هند اضافه کنیم.

آمارهای منتشره نشان می‌دهند که چهار سال پیش فیس‌بوک تنها هشت میلیون کاربر در هند داشت اما با احداث اولین دفتر خود در شهر حیدرآباد شمار کاربرانش افزایش بسیار چشمگیری پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دسوزا اظهار کرد: ما تازه در شروع کاریم و هدف فیس‌بوک این است که به مردم قدرت اشتراک‌گذاری بدهد و جهان را به محلی تبدیل کند که در آن مردم با هم در ارتباط بیشتر هستند.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک با بیش از یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون کاربر در سراسر جهان طی ماه‌های گذشته تمرکز اصلی خود را بر بازارهای نوظهور و در حال توسعه گذاشته است.


کد مطلب: 30116

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30116/100-میلیون-کاربر-فیس-بوک-هند

ايتنا
  https://www.itna.ir