کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رقابت شدید اپل با سامسونگ برای تبلیغات

خبرگزاری فارس , 22 فروردين 1393 ساعت 1:04

ایتنا- سامسونگ و اپل، این رقبای دیرینه بازار فناوری، سر تبلیغات هم باهم رقابت دارند!




اگرچه سامسونگ همچنان بیشترین میزان هزینه های تبلیغاتی را در زمینه گوشی های تلفن همراه در ایالات متحده به خود اختصاص می‌دهد اما اپل به سرعت در حال کاهش اختلاف هزینه های تبلیغاتی خود با سامسونگ است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار، بنا به اعلام کانتار مدیا، ۷ شرکت اصلی تولید کننده گوشی بالغ بر ۱.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ در ایالات متحده برای تبلیغات محصولات خود هزینه کرده‌اند که نسبت به سال ۲۰۱۲ بیش از ۳۳ درصد افزایش داشته است.

همچنین میزان سرمایه گذاری شرکت‌ها در تبلیغات مرتبط با صنعت گوشی و شبکه ۹ درصد افزایش یافته است که در مقایسه با رشد ۰.۹ درصدی تبلیغات صنعتی در این کشور از شتاب بیشتری برخوردار بوده است.

در همین حال شرکت اپل با افزایش سرمایه گذاری خود بر تبلیغات توانسته است فاصله ۶۸ میلیون دلاری خود در هزینه های تبلیغاتی با سامسونگ در سال ۲۰۱۲ را به ۱۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ کاهش دهد.

البته حجم هزینه های تبلیغاتی سامسونگ در سال ۲۰۱۳ به ۳۶۳ میلیون دلار کاهش یافته است و این در حالی است که اپل هزینه های تبلیغاتی خود را بالغ بر ۵ درصد افزایش داده است.

شرکت نوکیا نیز در سال ۲۰۱۳ معادل ۲۲۱ میلیون دلار هزینه تبلیغات محصولات خود کرده است که حجم قابل توجهی از این میزان مربوط به زمانی است که فروش آن به مایکروسافت اعلام و نهایی شده بود.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۱۲۰۰۰۱۳۰۸#sthash.Y۰hboO۳V.dpuf


کد مطلب: 30101

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30101/رقابت-شدید-اپل-سامسونگ-تبلیغات

ايتنا
  https://www.itna.ir