۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸

آخرین به روز رسانی های امنیتی ویندوز XP

ایتنا- پس از انتشار به روز رسانی های ماه آوریل مایكروسافت، این شركت دیگر از ویندوز XP و آفیس 2003 پشتیبانی نخواهد كرد.
آخرین به روز رسانی های امنیتی ویندوز XP


شركت مایكروسافت اعلام كرد كه در سه شنبه اصلاحیه ماه آوریل، چهار به روز رسانی امنیتی را منتشر خواهد كرد. این به روز رسانی ها شامل آخرین اصلاحیه ها برای رخنه های موجود در ویندوز XP و آفیس ۲۰۰۳ می باشد و پس از آن این برنامه ها دیگر به روز رسانی نخواهند شد.


از میان این چهار به روز رسانی، دو به روز رسانی در رده امنیتی "بحرانی" و دو به روز رسانی در رده امنیتی "مهم" قرار دارند.

به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، تمامی این به روز رسانی ها مربوط به آسیب پذیری های اجرای كد از راه دور می باشند كه مهاجمان می توانند در صورت سوء استفاده موفقیت آمیز از آسیب پذیری ها، كنترل یك دستگاه به روز نشده را در اختیار بگیرند.

یكی از این اصلاحیه ها به طور مستقیم ویندوز XP را تحت تاثیر قرار می دهد. در این اصلاحیه ها آسیب پذیری های موجود در تمامی نسخه های IE از جمله IE ۶ نسخه قدیمی IE بر روی ویندوز XP و IE۸ محبوب ترین نسخه مرورگر IE بر روی ویندوز XP برطرف خواهند شد.

در اصلاحیه های روز سه شنبه تمامی نسخه های ورد شامل Word ۲۰۰۳، Word ۲۰۰۷، Word ۲۰۱۳ و Word ۲۰۱۳ RT بر روی ویندوز و Word ۲۰۱۱ بر روی OS X به روز رسانی خواهند شد.

شركت مایكروسافت به كاربران توصیه می كند تا در اسرع وقت به روز رسانی های IE را اعمال نمایند.

بولتن ۱ علاوه بر دارا بودن به روز رسانی های ورد، نرم افزارهای SharePoint Server ۲۰۱۰ و SharePoint Server ۲۰۱۳ را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
زیرا سرورهای SharePoint سرویسس با عنوان "Word Automation Services" را اجرا می نمایند كه به طور خودكار اسنادی با فرمت های مختلف از جمله فرمت RTF را باز می كند.
کد مطلب: 30022
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام