۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷

انتخاب اپل به‌عنوان برترین برند حوزه فناوری

ایتنا - اپل دهمین برند برتر جهان محسوب می‌شود و پس از آن هم شرکت مایکروسافت رتبه یازدهم را از آن خود کرده است.
انتخاب اپل به‌عنوان برترین برند حوزه فناوری


شرکت CoreBrand که از بزرگ‌ترین مراکز مشاوره‌ای برندها در جهان محسوب می‌شود، خلاصه گزارش خود مربوط به ۱۰۰ برند برتر جهان را منتشر کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز، همان‌طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد شرکت‌های بزرگی مانند McDonalds، Disney و Coca-Cola در بین ۱۰ برند برتر دیده می‌شوند و با این وجود، نام تازه‌واردانی از جمله اپل هم در بین ۱۰ شرکت برتر جهان به‌چشم می‌خورد.

در جدیدترین لیست منتشر شده از سوی مرکز CoreBrand اپل نام دهمین برند پرقدرت و برتر جهان را از آن خود کرده است و بر همین اساس و به استناد گزارش یاد شده می‌توان گفت که اپل پرقدرت‌ترین برند جهانی در حوزه فناوری محسوب می‌شود.

شرکت مایکروسافت با اختلاف اندک در رتبه یازدهم لیست و پس از اپل قرار گرفته است و پس از آن هم شرکت‌های گوگل، یاهو و سونی به‌ترتیب رتبه‌های ۲۶، ۲۸ و ۳۱ را از آن خود کرده‌اند.


مهم‌ترین عاملی که باعث شده است مایکروسافت به عنوان یازدهمین شرکت برتر جهان معرفی شود، فعالیت‌های اخیر آن در حوزه خدمات موبایلی است.
البته باید توجه داشت که مایکروسافت در حوزه رایانه‌های شخصی همچنان مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌بیند.

مرکز CoreBrand اعلام کرد که برای سال ۲۰۱۴ میلادی شرکت‌های فناوری بیشترین تاثیر را بر لیست برترین شرکت‌های جهان برجاگذاشته‌اند و حضور بسیار پررنگی دارند.
 
کد مطلب: 29979
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام