۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱

خدمت ناخواسته اپل به مایکروسافت

ایتنا- شایعه عرضه نسخه جدیدی از نرم‌افزار مایکروسافت برای سیستم‌های مجهز به سیستم‌عامل مک موجب شده است که سهام مایکروسافت به بالاترین حد در طول ۱۴ سال گذشته برسد.
خدمت ناخواسته اپل به مایکروسافت


شایعه عرضه نسخه جدیدی از نرم‌افزار مایکروسافت برای سیستم‌های مجهز به سیستم‌عامل مک موجب شده است که سهام مایکروسافت به بالاترین حد در طول ۱۴ سال گذشته برسد.


به گزارش ایتنا این شایعات که چندی است به گوشی می‌رسد بارها با تاریخ عرضه محصول نیز همراه بوده است و حتی مدیران بخش‌های مختلف مایکروسافت در کشورهای مختلف نیز به صورت لفظی آن را تایید کرده‌اند ولی عرضه قطعی محصول هنوز به تایید رسمی مایکروسافت نرسیده است.
البته این شایعه برای مایکروسافت خوش یمن بوده است زیرا این شرکت شاهد رسیدن ارزش هر سهم خود به ۵۰ دلار بوده است که این رقم برای یک سهم این شرکت از سال ۲۰۰۰ تا به امروز تجربه نشده بود.

\"\"
 

این موضوع شاید موجب شود تا مایکروسافت هرچه سریع‌تر برای عرضه این محصول اقدام نماید زیرا عدم عرضه آفیس برای مک می‌تواند رشد معکوس را در ارزش سهام این شرکت به وجود بیاورد در حالی که در شرایط فعلی رقمی بسیار زیاد و بیش از یک میلیارد دلار به ارزش کلی دارایی‌های مایکروسافت افزوده است و مسلما مسئولان این شرکت نمی‌خواهند این شرایط مطلوب را از دست بدهند.
 
کد مطلب: 29961
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام