۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰

آمازون ابزارهای کاربردی را ابری می‌کند

ایتنا- آمازون سیستم جدید به نام AppStream ارائه می‌دهد که منابع ابزارهای کاربردی را از ابرها بازیابی می‌کند.
آمازون ابزارهای کاربردی را ابری می‌کند


سیستم Web Services آمازون بزرگترین پلتفورم مبتنی بر فضای پردازش ابری محسوب می‌شود و میلیون‌ها سایت اینترنتی در جهان برپایه آن فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.


اما شرکت آمازون هم‌اکنون قصد دارد اقدام مشابهی را برای ابزارهای کاربردی انجام دهد و بر این اساس سیستم جدیدی با نام AppStream ارایه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد منابع ابزارهای کاربردی را از روی فضای پردازش ابری بازیابی کنند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب سایت gizmag، نرم‌افزارها یا ابزارهای کاربردی که توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر مبنای سیستم سخت‌افزاری رایانه، گوشی هوشمند یا رایانه لوحی محدود می‌شوند.

اما به‌کارگیری AppStream به این معنی خواهد بود که کاربر می‌تواند ابزارهای مورد نظر خود را روی دستگاه‌هایی استفاده کند که پیش از این به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

با این اتفاق جدید ابزارهای کاربردی می‌توانند روی فضای پردازش ابری آمازون ارایه شوند تا اقدامات رایانشی روی آن‌ها صورت گیرد و خروجی نهایی روی دستگاه الکترونیکی کاربر به نمایش درآید.

سرویس AppStream نه تنها محدودیت دستگاه‌های الکترونیکی را از بین می‌برد، بلکه به انواع ابزارها امکان می‌دهد بدون نیاز به بارگذاری یا نصب بسیار مقیاس‌پذیر شوند، امکان به‌روزرسانی آسان آن‌ها فراهم شود و دسترسی راحت به آن‌ها فراهم آید.

شرکت آمازون همچنین توضیح داد که دسترسی به سرویس AppStream از پلتفورم‌های مختلف ممکن خواهد بود و بر این اساس صاحبان دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر سیستم‌های عامل FireOS، اندروید، iOS، Mac OS X و ویندوز مایکروسافت به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

همچنین گفته شده که کیت مخصوص شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری هم آماده شده است تا بتوانند فعالیت‌های خود را روی سیستم AppStream انجام دهند.
کد مطلب: 29897
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام