۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴
ابزاری برای برنامه‌نویسان

گوگل برای فناوری‌های پوشیدنی یک SDK عرضه می‌کند

ایتنا- شرکت گوگل برای بهینه‌سازی فرایند کار فناوری‌های پوشیدنی با سیستم عامل اندروید یک SDK یا بسته ویژه نرم‌افزارنویسی تولید می‌کند.
گوگل برای فناوری‌های پوشیدنی یک SDK عرضه می‌کند



شرکت گوگل برای بهینه‌سازی فرایند کار فناوری‌های پوشیدنی با سیستم عامل اندروید یک SDK یا بسته ویژه نرم‌افزار نویسی تولید می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، SDK یا Softwre development Kit یک بسته ویژه است که در آن محیط بسیار مناسبی برای نوشتن برنامه‌های تخصصی برای پلتفرمی خاص وجود دارد و گوگل نیز این‌بار برای اندروید اقدام به ساخت چنین ابزاری کرده است تا برنامه نویسان هرچه راحت‌تر بتوانند برای اتصال این سیستم عامل به فناوری‌های پوشیدنی نرم‌افزارهای مناسب تولید نمایند.


شایان ذکر است که تصمیم گوگل برای تولید این SDK بسیار معقول به نظر می‌رسد زیرا کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تا سال ۲۰۱۸ ارزش بازار فناوری‌های پوشیدنی به رقمی بالاتر از ۱۹ میلیارد دلار برسد.

سرپرست تیم توسعه این نرم‌افزار سوندار پیشای نام دارد و به عنوان یک فرد مهم در این پروژه درباره آن می‌گوید: «SDK ما در بازه زمانی کمتر از دو هفته به بازار عرضه خواهد شد و به نرم‌افزارنویسان فرصت خوبی خواهد داد تا بتوانند با دیدگاهی جدید به سراغ تولید برنامه‌های کاربردی از این دست بروند.»
 
کد مطلب: 29888
نام شما
آدرس ايميل شما