۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸
از جدیدترین محصول پانداسکیوریتی رونمایی شد

Panda Cloud Fusion، امنیت و مانیتورینگ را یکجا به شما تحویل می‌دهد

ایتنا - با استفاده از این نرم‌افزار مدیران شبکه می‌توانند در هر زمان و هر کجای جهان فرآیندهای پیچیده‌ مانیتورینگ، پشتیبانی و تأمین امنیت شبکه را در هر اندازه و مقیاسی به‌صورت یکپارچه و متمرکز اجرا کنند.


شرکت پانداسکیوریتی از جدیدترین محصول خود با عنوان Panda Cloud Fusion رونمایی کرد.
این نرم‌افزار قدرتمند ترکیبی از دو نرم‌افزار دیگر پانداسکیوریتی به نام‌های Panda Cloud Office Protection Advance (PCOP A) و Panda Cloud System Management (PCSM) است.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پانداسکیوریتی در ایران، PCOPA به عنوان نرم‌افزار ضدویروس تحت‌ شبکه‌ی ابری و PCSM به عنوان نرم‌افزار مدیریت مانیتورینگ و پشتیبانی شبکه‌ی پاندا با یکدیگر ترکیب شده‌اند و نرم‌افزار قدرتمند دیگری را معرفی کرده‌اند که به عنوان نخستین نرم‌افزار حفاظت و مانیتورینگ هم‌زمان شبکه‌های سازمانی شناخته می‌شود.
با استفاده از این نرم‌افزار مدیران شبکه می‌توانند در هر زمان و هر کجای جهان فرآیندهای پیچیده‌ مانیتورینگ، پشتیبانی و تأمین امنیت شبکه را در هر اندازه و مقیاسی به‌صورت یکپارچه و متمرکز اجرا کنند.
Panda Cloud Fusion برای کلیه‌ی شبکه‌های سازمانی در هر ابعاد و مقیاسی کارآیی دارد. در یک نگاه کلی این نرم افزار امکانات ذیل را داراست:

- Cloud Console
- Anti-malware , Anti-Spyware , Anti-Phishing , Anti-Exploit
- Web & Mail protection
- Firewall , HIPS , Device Control , Mobile Device Management
- Exchange Server Antivirus & AntiSpam
- Web & Content Filtering
- Inventory
- Monitoring
- Patch management , Software deployment
- Non-intrusive remote access
- Remote management , Ticketing Support
- Free Tech. Support 24x7

و در آخر اینکه Panda Cloud Fusion با قیمتی بسیار عالی عرضه شده و به مدیران آی‌تی کمک می ‌کند تا با هزینه ای بسیار پایین، شبکه‌ی تحت مدیریت خود را در حالتی کاملاً متعادل با امنیت بالا، سطح مدیریتی عالی و بازده عملیاتی قابل قبول نگه دارند.

اگر به اطلاعات بیشتری درخصوص این نرم‌افزار قدرتمند نیاز دارید، منتظر اخبار بعدی ما باشید. شما همچنین می توانید با شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پانداسکیوریتی در ایران و با شماره تلفن ۸۸۱۷۰۸۰۱ تماس بگیرید.
 
کد مطلب: 29829
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام