۳
۱
plusresetminus
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲

عکس‌های Getty Images رایگان شد

ایتنا - سایت Getty Images به عنوان بزرگ‌ترین بانک تصویری جهان استفاده از 35 میلیون عکس خود را برای کاربران جهانی رایگان کرد.
عکس‌های Getty Images رایگان شد


شرکت Getty Images که بزرگ‌ترین آژانس تصویری جهان محسوب می‌شود، به منظور مقابله با سرقت‌های اینترنتی و حفظ قانون کپی‌رایت عکس‌های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد.


به گزارش ایتنا، در این اقدام میلیون‌ها عکس حتی تصاویر اختصاصی از "مریلین مونرو" و "باراک اوباما" به صورت رایگان در اختیار وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.

این تصاویر به وسیله کدهایی در وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند که لینک اصلی آن به سایت Getty برمی‌گردد.

"کرایگ پیترز"(Craig Peters) یکی از مدیران ارشد این شرکت آمریکایی گفت: «محتوای ما هم‌اکنون همه‌جا موجود است و دسترسی به آن به‌سادگی صورت می‌گیرد.»


او توضیح داد: «اگر شما امروز بخواهید از تصاویر Getty Images استفاده کنید، می‌توانید بدون هرگونه آرم این شرکت عکس‌ها را در هر اندازه که می‌خواهید رایگان دریافت کنید.»

این شرکت اعلام کرد که در اقدام جدید بیش از ۳۵ میلیون عکس را به صورت رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد که این کار از طریق یک ابزار ویژه داخل سایت Getty Images صورت می‌گیرد.

عکس‌های رایگان از داخل ابزار یاد شده به راحتی در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر و فیس‌بوک و همچنین وبلاگ‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند.

در بانک اطلاعاتی این سایت اینترنتی بزرگ عکس‌هایی دیده می‌شود که به صورت اختصاصی گرفته شده است و نمونه آن در هیچ سایت و منبع دیگری موجود نیست.
 
کد مطلب: 29800
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
چه فایده.فیلتره
محمد
feedback
خوب چرا این خبرای فیلتری رو میزارین
این دوست عزیزمون راست میگه چه فایده ای داره که همه چی تو ایران فیلته.
خوب این عکسا کجاش بده که فیلتر شده؟
بعضی وقتا آدم دلش میخواد از این کشور بره بیرون.
...
feedback
فیلتر می کنم پس هستم!!!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام