۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۱

برخی تولیدکنندگان محتوای دیجیتال تقدیر می‌شوند

ایتنا - ارائه گزارشی از وضعیت تولیدکنندگان محتوای دیجیتال در استان تهران و پخش تیزرها، نماهنگها و انیمیشنهای تولید شده در این استان با موضوع فضای مجازی از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.


جمعی از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال در فضای مجازی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حسن نجفی سولاری؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و برزین ضرغامی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در همایش راهکارهای تولید محتوا در فضای مجازی تقدیر خواهند شد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد؛ نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در همایش راهکارهای تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع بررسی دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص تولید محتوا در فضای مجازی و ضرورت رفع موانع اجرایی و قانونی تولید محتوای دیجیتال توسط جوانان کشور با هدف حضور موثر نیروهای مردمی در جنگ نرم سخنرانی خواهد کرد.

بنابراین گزارش، بیان راهکارهای تولید محتوا در فضای مجازی از دیگر موضوعاتی است که در این همایش توسط حسن نجفی سولاری، رئیس مرکز توسعه ی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین ارائه گزارشی از وضعیت تولیدکنندگان محتوای دیجیتال در استان تهران و پخش تیزرها، نماهنگها و انیمیشنهای تولید شده در این استان با موضوع فضای مجازی از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

همایش بررسی راهکارهای تولید محتوا در فضای مجازی سه شنبه، ۱۳ اسفندماه از ساعت ۱۴:۳۰ لغایت ۱۸ در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 29776
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام