۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱

ویندوز ۱. ۸ مایکروسافت رایگان می‌شود

ایتنا- ویندوز ۱. ۸ به همراه جست‌وجوگر Bing و ابزارها و خدمات اصلی مایکروسافت به صورت رایگان عرضه خواهد شد.
ویندوز ۱. ۸ مایکروسافت رایگان می‌شود


گزارش‌های اخیر از آزمایش نسخه ویژه سیستم‌عامل ویندوز ۱. ۸ مایکروسافت خبر می‌دهد این سیستم عامل که ابزار‌ها و خدمات اصلی شرکت مایکروسافت را نیز به صورت یکجا در اختیار گرفته است به صورت رایگان وارد بازار می‌شود.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب سایت business-standard، این شرکت بزرگ نرم‌افزاری در حال ساخت «ویندوز ۱. ۸ با جست‌وجوگر Bing» است تا بتواند نسخه ارزان سیستم‌عامل خود را برای صاحبان ویندوز ۷ ارایه دهد و از این طریق بتواند تعداد مشتریان‌ خود را بیشتر کند.

ممکن است نسخه ویژه سیستم‌عامل ویندوز ۱. ۸ مبتنی بر جست‌وجوگر اینترنتی Bing به‌عنوان بخشی از تصمیمات اخیر مایکروسافت برای کاهش قیمت مجوزهای نرم‌افزاری برای دستگاه‌های ارزان‌تر از ۲۵۰ دلار در اختیار تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی هم قرار گیرد.

واضح است که آزمایش‌های مایکروسافت روی این پلتفرم جدید به عنوان بخشی از تلاش این شرکت در راستای حرکت روبه‌جلو و رونق ابزار‌ها و خدمات پردازش ابری آن صورت می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در دیگر منابع، شرکت مایکروسافت تمرکز فراوان دارد تا Bing را به عنوان یک پلتفرم جامع مطرح کند.

همچنین گفته شده است که شرکت مایکروسافت این روز‌ها طرحی را برای تولید نسخه رایگان یا ارزان سیستم‌عامل موبایلی ویندوزفون در سر می‌پروراند.
 
کد مطلب: 29758
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام