کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیم کوک سهامداران اپل را تهدید کرد

12 اسفند 1392 ساعت 11:13

ایتنا- تیم کوک مدیرعامل اپل در نشست سهامداران این شرکت در حمایت از قوانین حفاظت از محیط زیست به سهامداران شرکت هشدار داد که در صورت عدم علاقه به فرایند فعلی می‌توانند سهام خود را بفروشند.




تیم کوک مدیرعامل اپل در نشست سهامداران این شرکت در حمایت از قوانین حفاظت از محیط زیست به سهامداران شرکت هشدار داد که در صورت عدم علاقه به فرایند فعلی می‌توانند سهام خود را بفروشند.


به گزارش ایتنا از رایورز، تیم کوک به شدت از اقدام عده‌ای از سهامداران در اعتراض به رویکردهای دوستدار محیط زیست این شرکت عصبانی شده و به آنها پیشنهاد کرد که در صورت عدم علاقه به شرایط فعلی از بازار سهام اپل بیرون بروند زیرا این شرکت رویکرد خود را تغییر نخواهد داد.


ماجرا از این قرار بود که عده‌ای از سهامداران به قوانین نظارتی دولت آمریکا همچنین هزینه‌های صرف شده برای رعایت استانداردهای حفاظت از محیط زیست به کوک اعتراض کردند ولی حواب کوک کاملا واضح بود.
او در این باره گفت: «کسانی که دوست ندارند می‌توانند از بازار سهام ما خارج شوند. ما به جز سودزایی اهداف و وظایف دیگری نیز داریم و می‌خواهیم دنیا را به مکان بهتری پس از ورود اپل به آن تبدیل کنیم.»
 


کد مطلب: 29742

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29742/تیم-کوک-سهامداران-اپل-تهدید

ايتنا
  https://www.itna.ir