۳
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۰

پاسخ رگولاتوری به یک خبر منتشره در ایتنا

ایتنا - نقل قول یاد شده در خبر مذکور، موضع رسمی رگولاتوری نیست.
پاسخ رگولاتوری به یک خبر منتشره در ایتنا


در پی انتشار خبری در ایتنا با عنوان: «رگولاتوری: مصوبه قبلی ناقص بود، تعرفه اینترنت برای همه کاهش می‌یابد» پاسخی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ایتنا ارسال شده است.


به گزارش ایتنا متن این نامه که از سوی «جهانگیر اسدی، مدیر کل دفتر رياست، روابط عمومی و دبيرخانه کميسيون» ارسال شده به شرح زیر است:


مسئول محترم سايت ایتنا
سلام علیکم
احتراماً، در تاريخ ۶/۱۲/۹۲ خبري با عنوان "رگولاتوري: مصوبه قبلي ناقص بود، تعرفه اينترنت براي همه كاهش مي‌يابد" بر روي خروجي آن خبرگزاري منتشر شده است. خواهشمند است مطابق ماده ۲۳ قانون مطبوعات و با توجه به موارد منعكس شده، نسبت به درج اصلاحيه خبر اقدام فرمائيد.
خبر مذكور به نقل از جناب آقاي دكتر معتمدي از اعضاي كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات منتشر شده است و عليرغم اينكه ايشان هم عنوان كردند "هر زمان كه اين موضوع در دستور كار كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات قرار گيرد اشكالات مطروحه مورد بررسي و بازنگري قرار خواهد گرفت" اما نگارش تيتر خبر "رگولاتوري: مصوبه قبلي ناقص بود، تعرفه اينترنت براي همه كاهش مي‌يابد" در قالب نقل قول اين استنباط را براي مخاطبان ايجاد كرده است كه اين مسئله، موضع رسمي رگولاتوري بوده و به نقل از يكي از مسئولان و مديران سازمان عنوان شده است، در حالي كه همانگونه كه استحضار دارند كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات به عنوان نهاد مقررات‌گذار حوزه ICT، يك نهاد بالادستي است و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي وظيفه اجرا و نظارت بر حسن اجراي مصوبات كميسيون را برعهده دارد.
 
 
کد مطلب: 29726
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
بعنوان یک کابر اینترنت میگم واقعا جای تاسف داره
خوب بجای این بندبازیها یکمی بفکر پیشرفت در این عرصه باشید وقتی هر مسئولی ساز خودشو میزنه و فقط حرف باشه فایده نداره
اگر این سازمانها کارخودشون رو درست انجام میدادن و یصورت دقیق روی شرکتهای isp و... نظارت میکردند الان وضع ما کاربران اینترنت این نبود !!!
خوب وقتی یک سازمانی کارشو خیلی عالی انجام بده در همون حوزه پیشرفتی هم داشته باشه هم مردم و هم خبرگزاریها هیچ وقت حرف بد و ناحقی نمیزنند
احمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه کسی مسئول خسارتهای ناشی از این دستورالعمل برای شرکتهای ISDP میباشد؟!
جلسه بعدی کمیسیون چه زمانی است ؟
توزیع کننده
feedback
در مملکت از اینگونه تصمیمات غیر کارشناسی شده بسیار است آقایان بدانند دارندگان مجوز PAP برای دریافت اینترنت یا باید خود مجوز ISDP یا ISP داشته باشند و یا اینترنت خود را از توسط یک دارنده مجوز ISDP یا ISP ارائه دهند که در هر حال میبایست کاهش قیمت را برای ISDP ها که توزیع کننده اینترنت هستند اعمال میکردند که منجر به ایجاد فضای رقابتیو به تبع آن کاهش قیمتها میگردید. همیشه اینترنت ISDP ها از مخابرات ارزانتر بوده است
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام