۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۶

آی ‏بی‏ ام نرم‏ افزارهای خود را به پایگاه‌های شرکت سافت‏ لایر منتقل می‌‏کند

ایتنا- شرکت آی بی‌ ام در حال انتقال بخش زیادی از نرم ‏افزار‌ها و پلت‏فرم‌های خود به پایگاه پردازش ابری سافت لایر (Softlsyer) است.
آی ‏بی‏ ام نرم‏ افزارهای خود را به پایگاه‌های شرکت سافت‏ لایر منتقل می‌‏کند




 شرکت آی بی‌ ام که سال گذشته شرکت عرضه ‏کننده خدمات پردازش ابری سافت‏ لایر را به قیمت ۲ میلیارد دلار خریداری کرد، در حال حاضر مشغول انتقال نرم ‏افزار‌ها و میان‏ افزارهای خود بر روی پایگاه‌های پردازش ابری این شرکت است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏ سایت pcworld،کاربران می‌‏توانند در این پایگاه از طریق یک معماری باز به خدمات آی بی‌ ام دسترسی داشته باشند.
 
آی بی‌ ام همچنین قصد دارد یک فروشگاه مجازی در این پایگاه ایجاد کند تا سازمان‏‌ها و توسعه‏ دهندگان نرم ‏افزاری بتوانند در آنجا اپلیکیشن‏‌ها و خدمات آی بی‌ ام را جستجو کنند.

این فروشگاه مجازی حدود ۲ هزار محصول را پوشش خواهد داد که از جمله آن‌ها می‌‏توان به اپلیکیشن‌هایی اشاره کرد که در قالب خدمات و از طریق رابط‌های برنامه‏ نویسی کاربردی (API) در دسترس کاربران قرار می‌‏گیرند.

بر اساس این گزارش، شرکت آی بی‌ ام چندی است این طرح را با نام رمز بلومیکس (BlueMix) دنبال می‌‏کند.
این شرکت قصد دارد اولین خدمات بلومیکس را در کنفرانس سالانه‌اش درباره فناوری‌های پردازش ابری در لاس وگاس که پلاس کلود (Plus Cloud) نام دارد، معرفی کند.

کاربران از طریق خدمات بلومیکس خواهند توانست به شبکه ‏ای متشکل از ۴۰ پایگاه داده آی بی‌ ام دسترسی داشته باشند.
آی بی‌ ام ماه گذشته اعلام کرد قصد دارد برای ۲. ۱ میلیارد دلار از بودجه خود را صرف ایجاد یک زیرساخت جهانی برای پایگاه‌های داده کند.
کد مطلب: 29709
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام