۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴

گوشی هوشمند مجهز به ۲ نمایشگر مجزای لمسی + تصاویر

ایتنا - این گوشی روسی در پشت و جلوی خود دو نمایشگر لمسی 5 و 4.7 اینچی دارد که هر یک از آن‌ها می‌توانند به صورت مجزا مورد استفاده قرار گیرند.
گوشی هوشمند مجهز به ۲ نمایشگر مجزای لمسی + تصاویر



شرکت روسی YotaPhone دومین نسل از گوشی هوشمند اندرویدی خود مجهز به دو نمایشگر مجزا را روانه بازار کرد.


به گزارش ایتنا، این گوشی هوشمند در بخش رویی خود نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و در بخش پشتی آن هم نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی با کیفیت qHD و از نوع e-ink به کار گرفته شده است.

این گوشی هوشمند که طراحی بسیار زیبایی دارد، در دو رنگ مشکی و سفید ساخته شده است و کاربران می‌توانند هر یک از دو نمایشگر یاد شده را برای فعالیت‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند.


این گوشی هوشمند تازه‌وارد که نمونه آن در بازار جهانی یافت نمی‌شود نسبت به مدل قبلی خود ظاهر بهتری دارد و روی آن سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat نصب شده است.


مدل جدید گوشی هوشمند YotaPhone شامل پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 800 می‌شود که هر هسته پردازشگر با توان ۲.۳ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.


این گوشی هوشمند یک دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که دوربین دوم آن با کیفیت ۲ مگاپیکسل هم وظیفه برقراری تماس‌های تصویری را دارد.

این محصول از شبکه مخابراتی LTE، Wi-Fi، فناوری ارتباطی بلوتوث ۴.۰، گیرنده ماهواره‌ای GPS و GLONASS پشتیبانی می‌کند و گیرنده موج FM رادیو هم برای آن در نظر گرفته شده است.


طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به‌ترتیب ۱۴۴، ۶۹.۵ و ۸.۹ میلیمتر اعلام شده و وزن آن هم ۱۴۰ گرم است و باتری گوشی با توان ۲۵۰۰ mAh انرژی لازم را برای هر دو نمایشگر تامین می‌کند.

شرکت YotaPhone اعلام کرد که از اواخر سال جاری میلادی این محصول را در روسیه و کشورهای عضو منطقه EMEA(خاورمیانه، آفریقا و اروپا) عرضه می‌کند و همچنین قصد دارد آن را به دست کاربران آمریکایی و آسیایی برساند.
 
کد مطلب: 29707
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
خب بود
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام