کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محصولات و اهداف جدید ال‌جی در کنگره جهانی موبایل

6 اسفند 1392 ساعت 12:03

ایتنا-ال‌جی برند جهانی خود را با امکانات متمایز مشتری‌محور و تمرکز دوبرابر بر گوشی‌های هوشمند پیشرفته و هوشمند معمولی تقویت می‌کند.






ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با دو گوشی جدید از سری گوشی‌های هوشمند سری G، نسل سوم گوشی‌های سری سوم L و امکانات جدید تجربه کاربری، قبل از شروع کنگره جهانی موبایل (MWC)، برای توسعه پایگاه کاربرانش در سال ۲۰۱۴، با محصولات بی‌نظیری برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان جهانی، اهداف شرکت خود را معرفی کرد.


به گزارش ایتنا، ال‌جی با پشت سر گذاشتن موفق سال ۲۰۱۳، که گوشی‌های بحث‌انگیزی مانند G۲، Nexus ۵ و ال‌جی G Flex معرفی شد، اطمینان دارد که راهبرد محصولاتش برای سال ۲۰۱۴ به نمایش بازگشت قوی خود ادامه خواهد داد.

دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، گفت: «برای ال‌جی این اهمیت روبه‌افزایش است که نه تنها بهترین تجربه موبایلی ممکن را برای مشتریان ما فراهم کند، بلکه اطمینان حاصل کند که این مشتریان در تمامی محصولات ما پایدار خواهند بود.

با آمدن تلفن‌های همراه هوشمند در سال‌های اخیر، ما نباید چشم خود را از این حقیقت برداریم که کمتر از یک‌چهارم مشتری‌های دنیا کاربران گوشی‌های هوشمند هستند. به همین دلیل است که مجموعه محصولات ما در سال ۲۰۱۴ شامل گوشی‌هایی است که تجربه کاربری متمایزی دارند که و طیف وسیعی از مشتریان را جذب خود می‌کند.»

ال‌جی، علاوه بر جدیدترین گوشی‌های خود، بر معرفی امکانات تجربه پیشرفته‌ای مانند Knock Code تمرکز دارد. قابلیت Knock Code که برای اولین بار در G Pro ۲ معرفی شد، به کاربران امکان می‌دهد تا گوشی‌های هوشمند خود را با ضربات ساده روشن و قفل آن را باز کنند.

امسال، Knock Code امتیاز اصلی مجموعه وسیعی از گوشی‌های هوشمند جهانی ال‌جی به عنوان بخشی از راهبردهای شرکت است که تجربه کاربری متمایز و پایداری را فراهم می‌کند.

Knock Code: امنیت و راحتی در یک جا
تحقیقات اخیر نشان داد که کاربران روزی بیش از ۱۰۰ بار قفل گوشی خود را باز می‌کنند. ال‌جی به وضوح این را به عنوان فرصتی دید که می‌تواند ارزش‌آفرین باشد. Knock Code از قابلیت KnockOn که اولین بار در ال‌جی G۲ معرفی شد سرچشمه گرفته است.

این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که قفل گوشی هوشمند خود را با یک گام ساده و ضربه زدن با الگوی شخصی‌سازی‌شده روی صفحه گوشی هوشمندشان باز کنند. Knock Code امنیت بیشتری فراهم می‌کند زیرا این الگو روی یک صفحه خالی با استفاده از هر جای صفحه و از دو تا ۸ ضربه وارد می‌شود. در نتیجه، بیش از ۸۰ هزار ترکیب ممکن خواهد شد.

علاوه بر این، Knock Code می‌تواند در هر قسمتی از نمایشگر وارد شود و وارد کردن ضربات با یک دست بدون زحمت و راحت خواهد بود. تعدادی از گوشی‌های هوشمند قبلی ال‌جی نیز با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری knock Code را دریافت خواهند کند.

ال‌جی G Pro 2: عقبه تجربه‌ای غنی‌تر و کامل‌تر
گوشی G Pro ۲ جانشین G Pro است که سال گذشته به عنوان بهترین گوشی هوشمند MWC ۲۰۱۳ جایزه دریافت کرده است. G Pro ۲ بیش از یک جانشین برای G Pro اصلی است.

G Pro ۲ با نمایشگر Full HD IPS شگفت‌انگیز ۵٫۹ اینچ، جدیدترین سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت ۴٫۴ و بهترین فناوری‌ها در نوع خود از تجربه مشاهده بی‌نظیری برخوردار است و اولین گوشی هوشمند ال‌جی است که دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فناوری Optical Image Stabilizer Plus (OIS+) دارد.
دوستداران عکاسی امکانات پیشرفته ویرایش ویدئو و عکس را تحسین خواهند کرد.

ال‌جی G2 mini: قدرتمند و جمع‌وجور
G2 mini، به عنوان اولین گوشی هوشمند و کامپکت ال‌جی، بیشتر تجربیات کاربری در ال‌جی G۲ اصلی را با امکانات تجربه کاربری پیشرفته مانند Knock Code و Guest Mode ارائه می‌دهد.

G۲ mini برای جذب نسل جدید کاربران گوشی‌های هوشمند با نمایشگر ۴٫۷ اینچ IPS، باتری بادوام ۲۴۴۰ میلی‌آمپر و پردازنده چهارهسته‌ای، که سرعت را فدای ابعاد نمی‌کند، طراحی شده است. این گوشی جدید از سری G تعادل کاملی از طراحی مدرن و تجربه کاربری کاربردی در یک بسته جمع‌وجور است که مانع از عملکرد نمی‌شود.

سری سوم L ال‌جی: نقطه تقابل 3G و سبک
سری اول و دوم L ال‌جی در سراسر دنیا با موفقیت بزرگی روبه‌رو شدند. انتظار می‌رود سری سوم و جدید L همین موفقیت سری L ال‌جی را، مخصوصاً در بازارهای روبه‌رشد سریع، ادامه دهد؛ گوشی‌های هوشمند L۴۰، L۷۰ و L۹۰ میراث طراحی شیک این خانواده را تقویت می‌کند و از ریزه‌کاری‌های ظریف، رنگ‌های متالیک و لبه‌های باریکی برخوردار است.

سری سوم L جدید جزئی اصلی از راهبرد ال‌جی برای توسعه سهم خود از کاربران گوشی‌های هوشمند جدید در بازارهایی است که پیشگامان موبایل فردا را تعیین می‌کنند.

بازدیدکنندگان از MWC ۲۰۱۴ می‌توانند همه جدیدترین گوشی‌های هوشمند ال‌جی، شامل ال‌جی G Pro ۲، G۲ mini و گوشی‌های سری سومL ، را اول از همه در غرفه ال‌جی، سالن ۳ فیرا گران ویا، تجربه کنند. برای اطلاعات بیشتر بهwww.LGnewsroom.com مراجعه کنید.


کد مطلب: 29701

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29701/محصولات-اهداف-جدید-ال-جی-کنگره-جهانی-موبایل

ايتنا
  https://www.itna.ir