کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی Xperia M2، بهترین فناوری تلفن هوشمند در ردۀ خودش

سايت خبری ايتنا , 5 اسفند 1392 ساعت 17:23

ایتنا- Xperia M2 مجموعه‌ای از بهترین‌های سونی و سرگرمی‌های آنلاین و آفلاین، آماده ورود به بازار است.





• نازک‌ترین تلفن هوشمند ‏‎۲۴G‎‏ با بهترین دوربین تلفن هوشمند۳ و بزرگ‌ترین صفحۀ نمایش۴ qHD در ردۀ خودش

• تجربه‌های ممتاز Sony شامل طراحی OmniBalance، عملکرد فوق‌العادۀ پردازشگر، سرعت ۴G و یک باتری با مدت کارکرد طولانی در یک تلفن هوشمند ردۀ متوسط

• عکس‌ها و ویدیوهایی فوق‌العاده واضح با دوربین ۸ مگاپیکسلی دارای Exmor RS™‎ برای موبایل، HDR و برنامه‌های دوربین Xperia برای پخش زنده و اشتراک‌گذاری ویدیو

• بستۀ سرگرمی بی‌همتا شامل ۳ فیلم مشهور و پرطرفدار،۳۰ روز اشتراک آزمایشی رایگان سرویس Music Unlimited و مجموعه‌ای از بازی‌های PlayStation®Mobile که بلافاصله قابل استفاده هستند

۲۴ فوریۀ ۲۰۱۴، بارسلونا، اسپانیا- Sony Mobile Communications‏ («Sony Mobile») امروز Xperia™ M۲، تلفن هوشمند ۴G LTE را معرفی کرد که به لطف بهترین پردازشگر در ردۀ خودش، تخصص صفحۀ نمایش ما، دوربین فوق‌العاده واضح ۸ مگاپیکسلی با Exmor RS برای موبایل و سرگرمی‌های موسیقی و ویدیویی Sony، سرگرمی‌های پرطرفدار و تجربه‌های مختص تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار را برای ردۀ متوسط قیمت، ارائه می‌کند.

کالوم مک‌دوگال، رئیس بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: « Xperia M۲ تلفن هوشمندی فوق سریع است که مشخصات و عملکردی برجسته و عالی را برای مخاطبینی جدید در ردۀ قیمتی متوسط، ارائه می‌کند. این دستگاهی عالی برای مشتریانی است که به دنبال تلفن هوشمندی می‌گردند که همه چیز داشته باشد.

این تلفن هوشمند بهترین‌های Sony را با ارائۀ جدیدترین فناوری‌های ما و ترکیب آن با یک پیشنهاد سرگرمی بی‌همتا که تاکنون در هیچ تلفن هوشمندی در ردۀ متوسط دیده نشده است، در اختیار شما قرار می‌دهد.»

یک تلفن هوشمند ردۀ متوسط با بهترین فناوری در ردۀ خودش
Xperia M۲ فناوری با کیفیت بالا را با قیمتی مقرون به صرفه به نمایش می‌گذارد. طراحی OmniBalance متعلق به Sony که در تلفن‌های هوشمند ردۀ ممتاز Sony یافت می‌شود، پردازشگری فوق سریع و یک صفحۀ نمایش بزرگ qHD با همدیگر تلفیق شده‌اند تا عملکردی فوق‌العاده برجسته و عالی را ایجاد کنند و در عین حال برنامه‌های دوربین Xperia، موسیقی و فیلم تجربه‌های سرگرمی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند.

سرگرمی در هرکجا، بلافاصله پس از نخستین راه‌اندازی
Xperia M2 دنیایی از برنامه‌های رسانه‌ای را برای سرگرمی‌های بی‌وقفۀ آنلاین و آفلاین با Sony Entertainment Network۵ که با بهترین پیشنهاد محتوای موجود برای یک تلفن هوشمند ردۀ متوسط همراه شده‌است، ارائه می‌کند.

کاربران Xperia M۲ این شانس را خواهند داشت تا به محض روشن کردن دستگاه برای نخستین بار با دانلود سه فیلم پرطرفدار و مشهور از Sony Pictures مانند کاپیتان فیلیپس و سقوط کاخ سفید (White House Down) از جدیدترین فیلم‌های محبوب لذت ببرند.

کاربران Xperia M۲ از طریق سرویس Music Unlimited می‌توانند به طور رایگان به مدت ۳۰ روز به کاتالوگی با ۲۵ میلیون آهنگ دسترسی داشته باشند و در عین حال سرویس Video Unlimited به طور آنی امکان دسترسی به فیلم‌های محبوب بر روی تلفن هوشمندشان را فراهم می‌آورد۶. علاوه بر این مجموعه‌ای از بازی‌های PlayStation®Mobile هم در این پیشنهاد ارائه خواهد شد.



بهترین دوربین تلفن هوشمند در ردۀ خودش
دوربین ۸ مگاپیکسلی با Exmor RS برای موبایل که بالاترین رزولوشن دوربین را در ردۀ خودش دارد۷، به تشخیص صحنۀ خودکار و HDR مجهز شده است.

Xperia M۲ با استفاده از تخصص و فناوری دوربین‌های Cyber-shot متعلق به Sony، برای ثبت همۀ خاطرات مورد علاقه‌تان با کیفیتی فوق‌العاده، ایده‌آل است.

برای داشتن سرگرمی بیشتر برنامه‌های دوربین بی‌همتای Xperia مانند Social live، ‏Timeshift burst و Picture Effect به کاربران کمک می‌کنند تا از کیفیت ۸ مگاپیکسلی دوربینشان بیشترین استفاده را ببرند.

Sony برای ارائۀ تجربه‌هایی یکپارچه به طور مستقیم از روی نمایاب دوربین، با برنامه‌نویسان شخص ثالث هم برای ارائۀ مجموعۀ رو به رشدی از برنامه‌های جدید دوربین Xperia، کار می‌کند.

برای دانلود برنامه‌های بیشتری از این مجموعه مانند Vine،‏ V۱ Sports و FX Guru تنها کافیست به نمایاب دوربین رفته و برای دیدن جدیدترین برنامه‌های موجود روی Sony Select که می‌توانند تجربۀ دوربین شما را ارتقاء دهند، روی «+Apps» کلیک کنید.

عملکرد و سرعتی فوق‌العاده که تا ابد ادامه می‌یابد
تلاقی تخصص مهندسی Sony در فناوری‌های دوربین و صفحۀ نمایش به خلق Xperia M۲ منجر شده است. صفحۀ نمایش بزرگ ۴٫۸ اینچی qHD که با تخصص ما در صفحۀ نمایش به دقت صنعتگری شده است، برای لذت بردن از محتوای سرگرمی روی بزرگ‌ترین صفحۀ نمایش qHD در ردۀ خودش۶، ایده‌آل است.

Xperia M۲ که نازک‌ترین تلفن هوشمند ۴G در ردۀ خودش محسوب می‌شود۲، پردازشگر فوق سریع چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ ۴۰۰ و ۴G LTE برای عملکرد سریع و یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با حالت STAMINA نسخۀ ۳٫۰ را با یکدیگر ترکیب می‌کند. Xperia M۲ که برای روزهای طولانی و استفادۀ سنگین ایده‌آل است، سرعت و دوام را به کاربران در حال حرکت ارائه می‌دهد.

نازک‌ترین تلفن هوشمند ۴G در ردۀ خودش
همۀ این فناوری‌های ممتاز در تلفن هوشمندی نازک و سبک که به خوبی در کف دستتان جای می‌گیرد، قرار داده شده‌ است. Xperia M۲ در سه رنگ متمایز مشکی، سفید و ارغوانی در دسترس است.

دو سیم کارت بدون اغماض
مدل دو سیم کارتۀ Xperia M۲، Xperia M۲dual ۸ تلفن هوشمندی سریع است که‏ از طریق به‌کارگیری نسل جدید فناوری تلفن همراه دو سیم‌کارتۀ Sony، تجربۀ جدیدی را ارائه می‌کند.

کاربران می‌توانند هر دو سیم‌کارت را به طور مستقل با صداهای زنگ و تعویض تک لمسی بین سیم‌کارت‌ها پیش از تماس یا ارسال پیام متنی تنظیم کنند.

فناوری مدیریت دو سیم‌کارت Sony بدان معناست که کاربران می‌توانند هر دو سیم‌کارت را فعال نگه داشته و دیگر هیچ تماسی را حتی در هنگام مکالمه با یکی از سیم‌کارت‌ها از دست ندهند.

همراهانی فوق‌العاده
Xperia M۲ کاربران را از طریق Bluetooth به اکوسیستم گسترش یافته‌ای از ۱۵۴ محصول تک لمسی سازگار با فناوری NFC متصل می‌کند. دوستداران موسیقی می‌توانند به صورت بی‌سیم و از طریق NFC با هدست Bluetooth استریو مدل SBH۲۰ یا با اتصال کابل به هدست استریوی مقاوم در برابر آب STH۳۰ از نوای موسیقی‌شان لذت ببرند.

هرکدام از این لوازم جانبی را که انتخاب کنید، Xperia M۲ در قلب تجربۀ سرگرمی متصل شما باقی می‌ماند.
Xperia M2 از آوریل ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.


کد مطلب: 29691

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29691/معرفی-xperia-m2-بهترین-فناوری-تلفن-هوشمند-ردۀ-خودش

ايتنا
  https://www.itna.ir