۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۳

رونمایی از نخستین گوشی هوشمند جهان با قیمت ۲۵ دلار

ایتنا - شرکت موزیلا نخستین گوشی هوشمند جهان با قیمت ۲۵ دلار را مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس معرفی کرد.
رونمایی از نخستین گوشی هوشمند جهان با قیمت ۲۵ دلار


شرکت موزیلا توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس این روزها تمرکز زیادی بر تولید سیستم‌عامل موبایلی دارد و در همین راستا می‌کوشد ارزان‌ترین گوشی جهان را عرضه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت موزیلا با حضور در "کنگره جهانی تلفن همراه"(MWC ۲۰۱۴) از ساخت مدل اولیه گوشی هوشمندی با همکاری شرکت Spreadtrum خبر داد که تنها ۲۵ دلار قیمت دارد.

"جی سولیوان"(Jay Sullivan) مدیر عملیاتی موزیلا این گوشی هوشمند فوق ارزان را در کنگره جهانی تلفن همراه معرفی کرد و توضیح داد در آینده نزدیک آن را به دست کاربران جهانی می‌رساند.

او در بزرگ‌ترین گردهمایی موبایلی جهان اعلام کرد این محصول برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که قصد دارند با پرداخت حداقل هزینه، حداکثر خدمات موبایلی را در اختیار داشته باشند.


شرکت موزیلا اعلام کرد که در طرح جدید خود قصد دارد ۱۲ بازار جدید در آسیا، آمریکای لاتین و آفریقا را تحت پوشش خدمات موبایلی خود قرار دهد.
این شرکت سال گذشته وارد بازار گوشی‌های هوشمند ۱۵ کشور جهان شده بود.

سولیوان در طول معرفی این محصول گفت: «ما قصد داریم با ارزان‌ترین روش همه مردم را آنلاین کنیم.»

لازم به ذکر است که در این گردهمایی ۱۸ شرکت مخابراتی بزرگ از جمله Deutsche Telekom AG(DTE)، Sprint و Telefonica SA(TEF) آمادگی خود را برای پشتیبانی از سیستم‌عامل متن‌باز موزیلا اعلام کردند تا نسل جدید گوشی‌های هوشمند ارزان به دست کاربران جهانی برسد.

این شرکت‌های مخابراتی می‌کوشند تمرکز خود را از اندروید گوگل کاهش دهند و حاکمیت بازار جهانی تلفن همراه را از این سیستم‌عامل بگیرند.
 
کد مطلب: 29687
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام