کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فهرست گوشی‌های کیت کت‌خور سامسونگ

گالکسی اس 3 اندروید کیت کت دریافت نمی‌کند

خبرگزاری ايسنا , 5 اسفند 1392 ساعت 11:07

ایتنا- احتمالا دلیل قرار نگرفتن گلکسی S3 در لیست کیت‌کت‌دارها، مقدار رم این گوشی است.




شرکت سامسونگ فهرست گوشیهایی را که به‌روزرسانی اندروید ۴.۴ کیت کت را دریافت خواهند کرد، منتشر کرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، نکته قابل توجه در این فهرست عدم حضور گالکسی S۳ ( پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۲) در این فهرست است.

براساس اعلام شرکت سامسونگ گوشیهایی که اندروید کیت کت را دریافت خواهند کرد شامل گالکسی نوت ۳، گالکسی اس ۴، گالکسی اس ۴ اکتیو، گالکسی اس ۴ مینی، گالکسی اس ۴ زوم، گالکسی نوت ۲، گالکسی نوت ۱۰.۱(نسخه ۲۰۱۴)، گالکسی نوت ۱۰.۱، گالکسی نوت ۸، گالکسی تب۳ هشت اینچی، گالکسی تب۳ هفت اینیچ، گالکسی تب سه ۱۰ اینچی، گالکسی مگا ۶.۳، گالکسی مگا ۵.۸، گالکسی گراند، گالکسی اکسپرس ۲ هستند.

نکته جالب توجه دیگر در این فهرست این است که گالکسی اس ۳ در شرایطی از این فهرست جا مانده که فبلت مشابه آن یعنی نوت ۲ در این فهرست قرار گرفته است.

ظاهرا دلیل عدم عرضه اندروید کیت کت به گالکسی اس ۳ از سوی سامسونگ مقدار رم آن که یک گیگابایت است، اعلام شده است.
اما این مساله نمی‌تواند تنها دلیل این امر باشد زیرا گالکسی گراند که در این فهرست قرار دارد، از رم یک گیگابایتی برخوردار است.

به علاوه اندروید کیت کت برای دستگاه‌های دارای رم ۵۱۲ مگابایتی بهینه سازی شده است و نسبت به اندروید آبنبات پاستیلی به حافظه کمتری احتیاج دارد.

همچنین نسخه گالکسی اس ۳ برای آمریکا اندروید کیت کت را دریافت خواهد کرد اگرچه این گوشی از رم دو گیگابایتی برخوردار است.

اما دلیل این مساله هرچه باشد پرچمدار سونی در سال ۲۰۱۲ همانند اچ.تی.سی ONE X روی اندروید آبنبات پاستیلی باقی خواهد ماند و کاربران این گوشیها برای ارتقای آن باید سراغ رمهای غیر رسمی بروند.


کد مطلب: 29678

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29678/گالکسی-اس-3-اندروید-کیت-کت-دریافت-نمی-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir